1
Perioada de actualizare
de la 18.10.2023 13:19
până la 28.10.2023 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 28.10.2023 09:30
până la 09.11.2023 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 000 MDL
Perioada clarificărilor: 18 oct 2023, 13:19 - 28 oct 2023, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 28 oct 2023, 9:30 - 9 nov 2023, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Unitatea de măsură cutii. Livrarea în cutii de carton a câte 100 plicuri de 2,0 gr, HG nr.520 din 22.06.2010, Grafic de livrare: 1 dată pe lună, la comandă, până la orele 15.00
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandru Cebuc
Telefonul de contact
+37322794112
Datele achizitiei
Data publicării
18 oct 2023, 12:55
Data ultimilor modificări
23 oct 2023, 8:44
Valoarea estimată (fără TVA)
7 000 MDL
Achizitii.md ID
21107280
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str. Costiujeni 5/1
Durata contractului
1 ian 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ceai negru CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 320.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Cacao CPV: 15100000-9 - Produse de origine animală, carne şi produse din carne
Cantitatea: 20.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_, printare.doc
Criterii de evaluare
-
18.10.23 13:19
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021,2024.docx
Documentele la ofertă
-
23.10.23 08:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 19 174,40 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor solicitate.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL ALIM TOTAL

Preţul ofertei: 24 211,60 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări