Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21106874
1
Perioada de actualizare
de la
18.10.2023 10:00
până la 29.10.2023 15:44
până la 29.10.2023 15:44
2
Propunerea ofertelor
de la
29.10.2023 15:44
până la 01.11.2023 16:44
până la 01.11.2023 16:44
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
860 800 MDL
Perioada clarificărilor:
18 oct 2023, 10:00 - 29 oct 2023, 15:44
Perioada de depunere a ofertelor:
29 oct 2023, 15:44 - 1 nov 2023, 16:44
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
,,Reparația capitală a acoperișului la blocul alimentar IMSP SR Fălești”
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5901, MOLDOVA, Făleşti, or.Făleşti, Stefan cel Mare 36
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 oct 2023, 10:00
Data ultimilor modificări
27 oct 2023, 16:44
Achizitii.md ID
21106874
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - ,,Reparația capitală a acoperișului la blocul alimentar IMSP SR Fălești”
Buget: 860800.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
4. caiet de sarcini modificat.docx
Istoricul documentului
-
4. caiet de sarcini modificat.docx
ID: f4b3f680-c522-426f-870d-5be27f8ca549
Specificaţie tehnică
-
4. caiet de sarcini.docx
ID: f4b3f680-c522-426f-870d-5be27f8ca549
Specificaţie tehnică
Specificaţie tehnică
-
27.10.23 16:44
Data:
26 oct 2023, 11:36
Subiectul întrebării:
Documentația standart
Întrebare:
Bună ziua! Stimată AC, concretizați vă rog, ce licitați într-un final, lucrări sau bunuri și servicii??? În anunț solicitați Anexele 1 și 2 conform DS bunuri/ servicii, pe platformă ați încărcat Documentația Standart pentru lucrări. Din cite cunosc, Contractul si anexele lui se completeaza doar de Beneficiar, pentru ce ne impuneți să vă prezentăm anexele 1 și 2 la etapa de ofertare???
Răspuns (26 oct 2023, 15:25):
Bună ziua. La Propunerea tehnică (Anexa nr.1) din contractul model, prezentați -devizele locale (formularele nr. 3,5,7)
La propunerea financiară este oferta dumneavoastră. Sunt două cifre: suma fără TVA și cu TVA, nu este nimic complicat.
Mulțumesc
Data:
26 oct 2023, 11:41
Subiectul întrebării:
Anunț de participare
Întrebare:
Încă o neclaritate, pentru ce mai solicitați Declaratie pe propria raspundere priviind neincadrarea in situațiile ce determina excluderea de la procedură daca în DUAE declarăm un capitol întreg că suntem capabili și transparenți???? Excludeți cerința. Comprimați și voi un pic lista de solicitări la fel cum a făcut-o o lege întreagă!
Răspuns (26 oct 2023, 15:40):
DECLARAŢIE
privind conduita etică și neimplicarea în practici frauduloase și de corupere
privind conduita etică și neimplicarea în practici frauduloase și de corupere Data: ***** Numărul procedurii: ***** Către: IMSP ,,Spitalul raional Faleşti «, or.Făleşti, Stefan cel Mare 36 Subsemnatul, *** reprezentant împuternicit al ****. în calitate de ofertant/ofertant asociat, confirm prin prezenta că:
1. Nici unul dintre angajaţii, companionii, agenţii, acţionarii, consultanţii, partenerii noştri sau rudele sau asociaţi ai lor nu este în relaţii care ar fi putut considerate ca un conflict de interese.
2. În cazul în care vom afla despre faptul unui conflict potenţial, vom raporta imediat informaţia respectivă către autoritatea contractantă.
3. Nici unul dintre angajaţii, companionii, agenţii, acţionarii, consultanţii, partenerii noştri sau rudele sau asociaţii ai lor nu a fost angajat în practici de corupere, escrocherie, complotare, constrîngere sau alte practici anticoncurenţiale în procesul pregătirii ofertei din cadrul prezentei licitaţii, conform prevederilor din documentele de atribuire, punctul IPO10.
4. În legătură cu procedura respectivă de achiziție şi cu orice contract care, eventual, ne va fi adjudecat ca rezultat al acesteia, nu au fost, nici nu vor fi efectuate nici un fel de plăţi către angajaţii, companionii, agenţii, acţionarii, consultanţii, partenerii noştri sau rudele lor, care sînt implicaţi în achiziţia publică, implementarea contractului şi aprobarea plăţilor contractuale în numele autorităţii contractante.
Ca să vă fie mai ușor!
Succese!
Data:
26 oct 2023, 21:02
Subiectul întrebării:
Norma
Întrebare:
Indicati normele la sarpanta ( daca nu detineti lemnul)
Răspuns (27 oct 2023, 10:59):
8 CE27A
Sarpante pe scaune de lemn la acoperisuri cu 1-4 pante, cu contur regulat, executate pe suprafete peste 25 mp, inclusiv fieraria de ancorare si prindere, pentru incarcari climatice normale, la acoperisuri usoare executate din lemn ecarisat. Acoperis sarpant in 4 pante.
m2
71240100107001 Dulgher h-om 0,9000
9310060019920 Muncitor deservire CM h-om 0,2500
2010212913420 Grinzi de rasinoase m3 0,0120
2010102904340 Dulapi de rasinoase m3 0,0090
2010102906900 Rigle de rasinoase m3 0,0060
2010102900900 Lemn rotund de rasinoase m3 0,0020
2873145887000 Cuie cu cap conic tip A pentru constructii kg 0,1500
2875276311528 Scoabe din otel pentru constructii kg 0,0500
2874115850000 Buloane M 20 buc 3,5000
2874115840601 Piulita M20 buc 3,5000
2874125881229 Saiba plata M 20 kg 0,1400
2874115802561 Surub M 12 buc 5,0000
2874115840479 Piulita M12 buc 5,0000
2874125881265 Saibe uzuale plate M 12 kg 0,1600
2952160007200 Utilaj de ridicat pentru lucrari de finisaj h-ut 0,0300
Data:
27 oct 2023, 13:55
Subiectul întrebării:
Forma 5
Întrebare:
Stimata autoritate contractanta atasati pe platforma forma 5 a devizului
Răspuns (27 oct 2023, 16:44):
A fost încărcat Forma 5
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK