Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21106857
1
Perioada de actualizare
de la
17.10.2023 13:30
până la 01.11.2023 13:30
până la 01.11.2023 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la
01.11.2023 13:30
până la 22.11.2023 13:30
până la 22.11.2023 13:30
3
Licitaţie
23.11.2023 14:00
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 530 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 oct 2023, 13:30 - 1 nov 2023, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor:
1 nov 2023, 13:30 - 22 nov 2023, 13:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Conform specificațiilor tehnice menționate în Anexa nr. 1
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hristina Luchianciuc
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
17 oct 2023, 13:30
Data ultimilor modificări
19 oct 2023, 16:18
Achizitii.md ID
21106857
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
Data:
19 oct 2023, 16:18
Subiectul întrebării:
Clarificări
Întrebare:
Buna ziua, ați putea sa clarificați următoarele:
1. Dispozitivele solicitate identifica documentele si confirma ca acestea sunt autentice fără a crea un fișier? Sau dispozitivele crează un fișier cu datele scanate care este expediat în alt sistem? Care ar fi acest sistem?
2. Se punea sarcina ca dispozitivul sa fie mobil adică ca sursa de alimentare servește un automobil/baterie portabila/laptop?
3. Sau acesta este utilizat preponderent într-o singura locație cu alimentarea de la 220V prin adaptor la 12V?
Am aprecia daca ați putea descrie procesul de utilizare a dispozitivului, cu detalii referitor la 1. care este sursa de alimentare 2. interacțiunea cu alt soft si care ar fi acesta 3. ce date exact ar trebui sa înregistreze dispozitivul de pe documentele scanate 4. generarea de fișiere cu date si pe ce cale/unde ar fi necesar de expediat acestea. Va mulțumesc.
Răspuns (20 oct 2023, 11:45):
Bună ziua.
- Conform caietului de sarcini, se solicită un echipament (complex hardware-software) dotat cu un set mare de dispozitive integrate ce au funcționalități specifice (spectre de lumină, lupă video spectrală, lupă de mărire, lanternă, RFID, alte) care necesită a fi conectat la un calculator/laptop performant (calculatorul cu monitor cu diagonală mare deja există) și vizualizarea/operarea tuturor funcționalităților echipamentului se va efectua printr-un sistem informatic (software) oferit de către producător. Preferabil ca sistemul informatic, menționat supra, să posede funcționalități de salvare a documentului examinat în fișiere de tip imagini.
- Echipamentul solicitat necesită a fi staționar cu o singură locație de alimentare de la 220V (adaptor la 12V±2V). Acest echipament, care necesită a fi achiziționat conform ST, este destinat pentru examinarea detaliată documentelor de călătorie (pașapoarte, acte de identitate, documente tehnice și de transport, alte acte cu protecție specială). În cazul examinării unui document de călătorie ce are încorporat un circuit electronic fără fir (cip, ca exemplu: un pașaport biometric) atunci echipamentul (complex hardware-software) trebuie să aibă capacitatea de a citi datele din circuit cu vizualizarea acestora.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK