1
Perioada de actualizare
de la 17.10.2023 13:08
până la 01.11.2023 13:30
2
Propunerea ofertelor
de la 01.11.2023 13:30
până la 22.11.2023 13:30
3
Licitaţie
23.11.2023 14:00
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 4 640 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 oct 2023, 13:08 - 1 nov 2023, 13:30
Perioada de depunere a ofertelor: 1 nov 2023, 13:30 - 22 nov 2023, 13:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform specificațiilor tehnice menționate în Anexa nr. 1

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hristina Luchianciuc
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
17 oct 2023, 13:08
Data ultimilor modificări
19 oct 2023, 16:00
Achizitii.md ID
21106852
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
17.10.23 13:08
anexa nr. 1 nou.pdf anexa nr. 1 nou.pdf
Documentele la ofertă
-
17.10.23 13:08
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
17.10.23 13:08
duae_ro_actualizat.doc
Documentele la ofertă
-
17.10.23 13:08
Dispozitiv pentru verificarea operativă a autenticității documentelor de călătorie pentru controlul de frontieră pentru linia 1
Data:
19 oct 2023, 16:00
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Buna ziua, ați putea sa clarificați următoarele: 1. Dispozitivele solicitate identifica documentele de călătorie si confirma ca acestea sunt autentice fără a crea un fișier? Sau dispozitivele crează un fișier cu datele scanate care este expediat în alt sistem? Care ar fi acest sistem, care este tipul fișierului. 2. Lumina solicitată de tip UV, IR si Verde este utilizata doar pentru citirea documentelor? 3. Lumina alba este folosită pentru poza persoanei? Am aprecia daca ați putea descrie procesul de utilizare a dispozitivului, noi credem ca acesta are loc în felul următor: Se apropie persoana amplasează pașaportul/document intern pe scaner, dispozitivul citește datele de pe pașaport în lumina UV, IR, Verde validează autenticitatea. Este creat un fișier cu date care pleca undeva da/nu? Este efectuată o poza persoanei care verifica corespunderea cu cea din pașaport da/nu? Alte detalii daca sunt. Va mulțumesc.
Răspuns (20 oct 2023, 11:47):
Bună ziua. - Conform caietului de sarcini, se solicită echiparea dispozitivului cu un monitor de min. 10 inchi, care de fapt poate fi o tabletă sau alt dispozitiv de vizualizare prin flux video a documentului de călătorie sub diferite spectre de lumină, inclusiv cu posibilitate de mărire digitală. Ce ține de salvare date/imagini în fișier/e – opțional. - Toate spectrele (sursele) de lumină sunt utilizate la verificarea autenticității documentelor de călătorie (elementele de protecție) - Conform caietul de sarcini se solicită un echipament dotat cu diferite surse de lumină și un dispozitiv de vizualizare (monitor/tabletă/alte), inclusiv cu un mecanism comod (poate fi mecanic prin butoane sau software prin touchscreen) de administrare (de comandă) a surselor de lumină, video și mărire.
Data:
19 oct 2023, 16:59
Subiectul întrebării:
Criterii privind eligibilitatea
Întrebare:
- Conform punctului 13 din lista criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici, este solicitată confirmarea deținerii unui service centru autorizat însă nu este specificat locația acestuia. Reieșind din experiențele anterioare legate de cerința dată, prezentă și în alte proceduri de achiziție, presupunem că merge vorba de un service centru local. Totuși, odată ce nu este clar indicat acest lucru, vă rugăm să confirmați că service centrul solicitat trebuie să fie unul localizat in Republica Moldova. Mulțumim.
Răspuns (20 oct 2023, 11:48):
Bună ziua. Pentru acest bun nu este obligatoriu ca centrul autorizat de deservire tehnica să fie în Republica Moldova.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.