Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
214 083,33 MDL
Perioada clarificărilor:
16 oct 2023, 14:54 - 23 oct 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
23 oct 2023, 15:00 - 26 oct 2023, 15:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Conform anexei
(caietul de sarcini)
Informația despre anulare
Motivul anulării
Anularea procedurii de atribuire a fost decisă în temeiul art. 71 alin. (1) lit. d din Legea 131/2015 privind achizițiile publice.
Argumentare: au fost depuse numai oferte care:
– nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire (ofertele DAAC HERMES SA, Inter Cars Piese Auto SRL);
– prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depăşesc valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziţii publice (oferta Auto Tyres SRL);
Argumentare: au fost depuse numai oferte care:
– nu au fost elaborate şi prezentate în conformitate cu cerinţele cuprinse în documentaţia de atribuire (ofertele DAAC HERMES SA, Inter Cars Piese Auto SRL);
– prin valoarea inclusă în propunerea financiară, depăşesc valoarea fondurilor alocate pentru îndeplinirea contractului de achiziţii publice (oferta Auto Tyres SRL);
Data anulării
20 nov 2023, 14:55
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Sfatul Țării 26
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 oct 2023, 14:54
Data ultimilor modificări
20 nov 2023, 14:55
Achizitii.md ID
21106342
MTender ID
CPV
34350000-5 - Pneuri pentru sarcină mică şi mare
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
16 oct 2023, 18:30
Subiectul întrebării:
Impartirea pe loturi.
Întrebare:
Solicitam impartirea pe loturi a achizitiei, pentru a fi o concurenta loiala si pentru ca autoritatea sa obtina cele mai bune preturi pentru fiecare model de anvelope.
Multumim
Răspuns (18 oct 2023, 09:35):
Bună ziua, reieșind din faptul că bunurile înaintate spre achiziționare sunt din aceeasi categorie, s-a decis de a fi incluse într-un singur lot pentru o ulterioară gestionare mai eficientă a contractului de achiziție.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK