1
Perioada de actualizare
de la 11.10.2023 10:17
până la 21.10.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.10.2023 15:00
până la 31.10.2023 15:00
3
Licitaţie
de la 01.11.2023 14:00
până la 01.11.2023 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 490 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 oct 2023, 10:17 - 21 oct 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 oct 2023, 15:00 - 31 oct 2023, 15:00
Începutul licitației: 1 nov 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Anvelope
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Posta Moldovei
Telefonul de contact
+37368138989
Datele achizitiei
Data publicării
10 oct 2023, 13:22
Data ultimilor modificări
13 oct 2023, 10:39
Valoarea estimată (fără TVA)
490 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 900 MDL
Achizitii.md ID
21099716
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt, nr. 134
Durata contractului
13 nov 2023 10:12 - 30 dec 2023 10:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Anvelope CPV: 34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Cantitatea: 170.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
specificația tehnică anvelope iarna 2023-2024 anexa nr.1.xlsx
Documentele la ofertă
-
11.10.23 10:17
anexa nr. 2 formularul ofertei - bunuri si servicii.docx
Documentele la ofertă
-
11.10.23 10:17
declaratie operator economic legea 74.docx
Documentele la ofertă
-
11.10.23 10:17
anexa nr 22 și 23 specificatia tehnică și de preț.docx
Documentele la ofertă
-
11.10.23 10:17
anunt.63.pdf anunt.63.pdf
Documentele la ofertă
-
13.10.23 10:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Auto tyres

Preţul ofertei: 195 806,67 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Esperanza Tyres

Preţul ofertei: 210 305 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prin prezenta, Î.S. „Poșta Moldovei” Vă comunică că, urmare a examinării ofertelor depuse în cadrul procedurii de achiziție prin Licitație deschisă Nr. ocds-b3wdp1-MD-1696933482727 din „11” octombrie 2023 privind achiziționarea anvelopelor conducându-se de prevederile art. 75, alin. 8 al al Legii nr.74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, grupul de lucru pentru achiziții a decis: 1. A descalifica oferta operatorului economic ,,AUTO TYRES” S.R.L., din motiv că nu corespunde cerințelor cuprinse în anunțul de participare (termenii de livrare pentru toată gama de anvelope (37% sunt cu termenul de 30 zile); nu toate actele obligatorii a fi prezentate sunt autentificate prin semnătura electronică; în specificația tehnică poziția 1 - anvelope 185/65 R15 denumirea și producătorul nu coincid cu eticheta energetică prezentată de către ofertant; pentru poziția 4 - anvelope 185/75 R16 nu este prezentată eticheta energetică). 2. A desemna câștigătoare oferta operatorului economic S.R.L. ,,ESPERANZA TYRES” (IDNO: 1010604002363), reieșind din faptul că, s-a conformat tuturor cerințelor din anunțul de participare la procedura de achiziționare a anvelopelor, suma totală a ofertei fără TVA - 210305,00 lei (suma totală a ofertei cu TVA – 252 366,00 lei). Conform prevederilor Legii nr. 74 din 21.05.2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale, - art. 87, alin.(2) “Soluționarea contestațiilor privind atribuirea contractelor de achiziții sectoriale se realizează conform cap. X din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice”. Vă mulțumim pentru participare!
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

DAAC-HERMES

Preţul ofertei: 214 799 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Seol-Group

Preţul ofertei: 297 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări