1
Perioada de actualizare
de la 03.10.2023 17:07
până la 09.10.2023 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.10.2023 17:00
până la 16.10.2023 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 416 190 MDL
Perioada clarificărilor: 3 oct 2023, 17:07 - 9 oct 2023, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 oct 2023, 17:00 - 16 oct 2023, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a sistemei de încălzire în blocul administrativ cu amenajarea încăperii pentru cazangerie la SPF „Basarabeasca”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3900, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str. Garoafelor, 40
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Marina Pascal
Telefonul de contact
0-299-3-12-55
Datele achizitiei
Data publicării
3 oct 2023, 17:01
Data ultimilor modificări
3 oct 2023, 17:07
Valoarea estimată (fără TVA)
416 190 MDL
Achizitii.md ID
21096613
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3900, MOLDOVA, Cahul, mun.Cahul, str. Garoafelor, 40
Durata contractului
23 oct 2023 17:06 - 31 dec 2023 17:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a sistemei de încălzire în blocul administrativ cu amenajarea încăperii pentru cazangerie la SPF „Basarabeasca” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae lucrări sistema de incalzire.doc
Documentele la ofertă
-
3.10.23 17:07
documentație standard lucrari 2022.docx
Documentele la ofertă
-
3.10.23 17:07
caiet de sarcini lucrari.pdf caiet de sarcini lucrari.pdf
Documentele la ofertă
-
3.10.23 17:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Mester-Ghimisli"

Preţul ofertei: 317 945,80 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Tehnogazmontaj

Preţul ofertei: 353 662,81 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru nr. 26 corespunde tuturor cerințelor autorității contractante expuse în documentația de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări