1
Perioada de actualizare
de la 02.10.2023 12:19
până la 13.10.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 13.10.2023 11:00
până la 19.10.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 239 000 MDL
Perioada clarificărilor: 2 oct 2023, 12:19 - 13 oct 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 13 oct 2023, 11:00 - 19 oct 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de asigurare voluntară de sănătate a personalului;
Servicii de control medical preventiv
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
2 oct 2023, 12:03
Data ultimilor modificări
2 oct 2023, 12:19
Valoarea estimată (fără TVA)
1 239 000 MDL
Achizitii.md ID
21095849
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
20 nov 2023 12:17 - 18 nov 2024 12:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare voluntară de sănătate a personalului CPV: 66500000-5 - Servicii de asigurare şi de pensie
Cantitatea: 210.0
Unități de măsură: Om
2)
Denumirea
Servicii de control medical preventiv CPV: 66500000-5 - Servicii de asigurare şi de pensie
Cantitatea: 210.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1. anunt de participare.docx
tenderNotice
-
2.10.23 12:19
3. formularul duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
2.10.23 12:19
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
2.10.23 12:19
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
2.10.23 12:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"MOLDASIG"S.A.

Preţul ofertei: 1 396 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Donaris Vienna Insurance Group

Preţul ofertei: 1 523 760 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare minime obligatorii, acumulând cel mai mare punctaj comparativ cu ofertele participante și anume: 90,43% din 100
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Grawe Carat Asigurari

Preţul ofertei: 1 680 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări