1
Perioada de actualizare
de la 28.09.2023 13:34
până la 02.10.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 02.10.2023 10:00
până la 05.10.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 283 018,87 MDL
Perioada clarificărilor: 28 sept 2023, 13:34 - 2 oct 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 2 oct 2023, 10:00 - 5 oct 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de organizare a evenimentului de dezvoltare a personalului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
28 sept 2023, 13:27
Data ultimilor modificări
28 sept 2023, 13:34
Valoarea estimată (fără TVA)
283 018,87 MDL
Achizitii.md ID
21095151
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
7 oct 2023 13:31 - 31 dec 2023 13:31
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de închiriere sală CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Un prânz CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 430.0
Unități de măsură: Om
3)
Denumirea
Două pauze de cafea CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 430.0
Unități de măsură: Om
4)
Denumirea
Servicii de deservire CPV: 55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_vm.docx
Documentele la ofertă
-
28.09.23 13:34

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Intreprinderea Piscicola "Costești"

Preţul ofertei: 226 011,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

“LUNIMAR PRIM”

Preţul ofertei: 261 538,46 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări