1
Perioada de actualizare
de la 25.09.2023 12:53
până la 30.09.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.09.2023 09:00
până la 03.10.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 448 076,22 MDL
Perioada clarificărilor: 25 sept 2023, 12:53 - 30 sept 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 sept 2023, 9:00 - 3 oct 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparații a unor sectoare de drum din str.Ștefan cel Mare ,s.Coșcalia ,r-n Căușeni ,sec.3 ,Etapa I.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7720, MOLDOVA, Căuşeni, s.Coşcalia, str.Polenicikin 89
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Esanu Elena
Telefonul de contact
0-243-66-2-38
Datele achizitiei
Data publicării
25 sept 2023, 12:24
Data ultimilor modificări
25 sept 2023, 13:00
Valoarea estimată (fără TVA)
448 076,22 MDL
Achizitii.md ID
21094115
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-7720, MOLDOVA, Căuşeni, s.Coşcalia, str.Polenicikin 89
Durata contractului
13 oct 2023 12:52 - 30 dec 2023 12:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparații a unor sectoare de drum din str.Ștefan cel Mare ,s.Coșcalia ,r-n Căușeni ,sec.3 ,Etapa I. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 (3).signed.pdf anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 (3).signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 (3).signed.pdf
25.09.23 12:53
f1 caiet de sarcin str.stefan cel mare sec.3.signed.pdf f1 caiet de sarcin str.stefan cel mare sec.3.signed.pdf
Documentele la ofertă
-f1 caiet de sarcin str.stefan cel mare sec.3.signed.pdf
25.09.23 12:53
duae_din 25.09.23.pdf duae_din 25.09.23.pdf
Documentele la ofertă
-duae_din 25.09.23.pdf
25.09.23 13:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Izvorul din Piatra

Preţul ofertei: 342 481,45 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Respectarea cerintelor caietului de sarcini, Pretul cel mai mic
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Vicoliv Grup SRL

Preţul ofertei: 394 115,10 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SC LUXGAZ SRL

Preţul ofertei: 439 322,89 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 443 412 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări