Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 5 780 MDL
Perioada clarificărilor: 22 sept 2023, 15:02 - 26 sept 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 sept 2023, 16:00 - 29 sept 2023, 16:00
Începutul licitației: 2 oct 2023, 15:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

1. Domeniul în care se organizează activităţile de dezvoltare profesională
Determinarea impactului financiar a reformelor și a proiectelor de acte normative în domeniul protecției sociale asupra bugetului asigurărilor sociale de stat
2.Tipul de instruire
Internă
3. Obiectivele generale de dezvoltare profesională referitoare la cunoştinţele care trebuie să fie acumulate şi abilităţile care trebuie să fie dezvoltate de către funcţionarii publici în urma participării acestora la activităţile de instruire
Consolidarea cunoştinţelor angajaţilor CNAS în domeniul determinării impactului financiar a reformelor şi a proiectelor de acte normative în domeniul protecţiei sociale asupra bugetului asigurărilor sociale de stat
4. Subiectele/tematicile de instruire obligatorii de a fi examinate
Explicarea Noțiunilor și Procesului, Metodelor si tehnicilor de determinare a: Calculelor economico-financiare pe termen mediu, costurilor pe termen mediu a proiectelor de modificare a prevederilor cadrului normative din domeniul Asigurărilor sociale, a impactului pe termen mediu asupra bugetului asigurărilor sociale de stat, etc
5. Durata acceptată pentru activităţile de instruire
Minim 8 ore academice de instruire pentru un grup.
6. Informaţia succintă privind grupul-ţintă pentru care se organizează instruirea
6.1 Categoria de participanţi
Angajați din cadrul subdiviziunii planificare bugetară
6.2 Domeniul de competenţă al participanţilor
Administrarea şi gestionarea eficientă a sistemului public de asigurări sociale
6.3 Numărul de participanţi
3 participanți. Numărul de participanţi va putea fi mai mare la solicitarea suplimentară a angajaţilor CNAS. Se va specifica de ofertant care este numărul maxim admis de participanţi pentru un grup.
6.4 Numărul de grupe: I (semestrul II, 2023).
6.5 Cerințe minime din punct de vedere al realizării programelor de instruire
6.5.1 Realizarea activităţilor de instruire cu prezență fizică a participanților, cu participarea formatorilor fizic în cadrul Centrului de Instruire al CNAS (or. Chișinău, str. Burebista 108, et.4). Orarul de instruire de la ora 08.00 până la 17.00 în zilele lucrătoare conform orarului de lucru al CNAS.

6.5.2 Elaborarea de comun cu direcția generală resurse umane din cadrul CNAS a planului-grafic de desfășurarea activităților de instruire în termen de 3 zile de la încheierea contractului de prestare a serviciilor de instruire.
6.5.3 Elaborarea și furnizarea materialelor de suport participanților la curs;
6.5.4 Adaptarea programului de instruire elaborat iniţial la necesităţile specifice ale funcţionarilor publici/CNAS și îl realizează în strictă conformitate cu contractul încheiat;
6.5.5 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;

6.5.6 Testarea cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, inclusiv în comparaţie cu cele avute. Testarea menționată se va realiza la sfîrşitul activităţii de instruire;

6.5.7 Întocmirea Raportului privind evaluarea activităţii de instruire de către prestator, care va cuprinde:
- Tabloul de prezență a persoanelor la activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor posedate de participanţi înainte de a realiza activitatea de instruire;
- Rezultatele testării cunoştinţelor şi abilităţilor acumulate de către participanţi pe parcursul instruirii, în comparaţie cu cele avute;
6.5.8 Folosirea stilului interactiv de instruire, evitând sesiunile teoretice de lungă durată (orele teoretice nu depăşesc 25% din totalul de ore planificate). Cursul de instruire se va desfășura în limba română;
6.5.9 Eliberarea certificatelor de participare/absolvire a activităţii de instruire.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Scutaru Irina
Telefonul de contact
+37322257752
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
29 sept 2023, 16:00
Valoarea estimată (fără TVA)
5 780 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
57 MDL
Achizitii.md ID
21093876
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău, str. Gh. Tudor,3
Durata contractului
9 oct 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 2.Determinarea impactului financiar a reformelor și a proiectelor de acte normative în domeniul protecției sociale asupra bugetului asigurărilor sociale de stat CPV: 80500000-9 - Servicii de formare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anunt de participare VM Instruirea personalului CNAS 2023.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Participare
22.09.23 15:02
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări