Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
21.09.2023 15:35
până la 25.09.2023 14:00
până la 25.09.2023 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la
25.09.2023 14:00
până la 28.09.2023 14:00
până la 28.09.2023 14:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
525 000 MDL
Perioada clarificărilor:
21 sept 2023, 15:35 - 25 sept 2023, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor:
25 sept 2023, 14:00 - 28 sept 2023, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparație capitală a acoperișului sălii de sport
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Ştefan cel Mare, 168
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Alexandr Basistîi
Telefonul de contact
068445450, 068101554
Datele achizitiei
Data publicării
21 sept 2023, 15:35
Data ultimilor modificări
22 sept 2023, 10:11
Achizitii.md ID
21093633
MTender ID
CPV
45260000-7 - Lucrări de acoperire şi alte lucrări speciale de construcţii
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație capitală a acoperișului sălii de sport
Buget: 525000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini_acoperișul sălii de sport.pdf
caiet de sarcini_acoperișul sălii de sport.pdf
Specificaţie tehnică
-
21.09.23 15:35
anunț de particip_acoperișul sălii de sport.pdf
anunț de particip_acoperișul sălii de sport.pdf
Documentele la ofertă
-
21.09.23 15:35
Data:
22 sept 2023, 10:11
Subiectul întrebării:
Caiet de sarci
Întrebare:
In caz ca dupa vizitarea santierului se depisteaza neconformitati intre deviz si situatia reala, cum vom elabora devizul? conform situatiei curente sau dupa caietul de sarcina din anuntul dat?
Răspuns (25 sept 2023, 09:58):
Bună ziua! Devizele vor fi perfectate în conformitate cu Caietul de sarcini.
Data:
22 sept 2023, 12:14
Subiectul întrebării:
anunt participare
Întrebare:
Lege 131 achizitii publice
Articolul 68. Garanţia pentru ofertă şi garanţia de bună execuţie
a contractului
(1) În cazul achiziţiei de bunuri, servicii şi lucrări, operatorul economic va depune, odată cu oferta, şi garanţia pentru ofertă.
(2) Documentația de atribuire poate stipula cerinţele autorităţii contractante faţă de admisibilitatea emitentului garanţiei pentru ofertă sau a părţii care o confirmă, în cazul existenţei acesteia, faţă de forma şi condiţiile garanţiei pentru ofertă. Autoritatea contractantă nu va respinge oferta pe motiv că garanţia a fost prezentată de un emitent străin, dacă acest fapt nu vine în contradicţie cu legislaţia, cu condiţia că garanţia pentru ofertă şi emitentul corespund cerinţelor stipulate în documentația de atribuire.
(3) Operatorul economic, înainte de a prezenta oferta, poate cere autorităţii contractante să confirme admisibilitatea emitentului garanţiei pentru ofertă sau a părţii care o confirmă. Autoritatea contractantă trebuie să reacţioneze imediat la un astfel de demers. Această confirmare nu poate împiedica autoritatea contractantă să respingă garanţia pentru ofertă în cazul în care emitentul sau partea care o confirmă a devenit insolvabilă.
(4) Autoritatea contractantă prevede în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei pentru ofertă, precum şi cerinţele faţă de operatorul economic care depune garanţia pentru ofertă, în cazul în care:
a) operatorul economic retrage sau modifică oferta după expirarea termenului de depunere a ofertelor;
b) ofertantul cîştigător nu semnează contractul de achiziţii publice;
c) nu se depune garanţia de bună execuţie a contractului după acceptarea ofertei sau nu se execută vreo condiţie, specificată în documentația de atribuire, înainte de semnarea contractului de achiziţii publice.
(5) La achiziţia de bunuri şi servicii cu o valoare estimată mai mică de 800000 de lei şi de lucrări cu o valoare estimată mai mică de 2000000 de lei, autoritatea contractantă este în drept să nu ceară operatorului economic garanţie pentru ofertă. În cazul în care autoritatea contractantă cere o astfel de garanţie, se vor respecta prevederile prezentului articol.
(6) Cuantumul garanţiei pentru ofertă nu trebuie să depăşească 2% din valoarea ofertei fără taxa pe valoarea adăugată.
(7) Autoritatea contractantă nu are dreptul să pretindă plata garanţiei pentru ofertă şi va restitui imediat documentul de garanţie pentru ofertă după producerea oricăruia din următoarele evenimente:
a) expirarea termenului de valabilitate a garanţiei pentru ofertă;
b) încheierea unui contract de achiziţii publice şi depunerea garanției de bună execuție a contractului, dacă o astfel de garanție este prevăzută în documentația de atribuire;
c) suspendarea procedurii de licitaţie fără încheierea unui contract de achiziţii publice;
d) retragerea ofertei înainte de expirarea termenului de depunere a ofertelor, în cazul în care documentația de atribuire nu prevede inadmisibilitatea unei astfel de retrageri.
(8) La achiziţia de bunuri, lucrări și servicii, autoritatea contractantă va cere ca ofertantul să prezinte, la încheierea contractului, garanţia de bună execuţie a acestuia. Garanţia de bună execuţie se returnează de către autoritatea contractantă la momentul executării integrale a contractului de achiziții publice.
(9) Autoritatea contractantă va indica în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului.
(10) Înainte de a depune garanţia de bună execuţie a contractului, ofertantul poate cere autorităţii contractante să confirme admisibilitatea unui emitent propus al garanţiei sau a unei părţi care o confirmă. Autoritatea contractantă trebuie să reacţioneze imediat la un astfel de demers.
(11) La achiziţia de bunuri şi servicii cu o valoare estimată mai mică de 800000 de lei şi de lucrări cu o valoare estimată mai mică de 2000000 de lei, autoritatea contractantă este în drept să nu ceară ofertanţilor garanţia de bună execuţie a contractului. Dacă autoritatea contractantă cere o astfel de garanţie, se vor respecta prevederile prezentului articol.
(12) Cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. În cazurile în care adaosul comercial este limitat prin act normativ, cuantumul garanției de bună execuție nu va depăși limita prevăzută de actul normativ respectiv.
De unde ati luat așa garantii imense de 10% ? operatorul in loc sa investeasca în materiale trebuie sa vă tranfere bani imenși în contul vostru ? Autoritățile contractante aplică garantiile de bună execuție ca rețineri succesive din facturi .
Răspuns (25 sept 2023, 13:43):
Bună ziua! Entitatea contractantă S.A. „CET-Nord” nu se conduce de Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, ci de Legea 74/2020 privind achizițiile în sectoarele energeticii, apei, transporturilor și serviciilor poștale. Această obligație financiară nu este prezentată la depunerea ofertelor, prin emiterea unei garanții din partea băncii sau transfer pe contul entității contractante, ci doar în cazul în care operatorul (agentul) economic își retrage oferta, o modifică după expirarea termenului de depunere a ofertelor sau refuză semnarea contractului de achiziţie.
Data:
22 sept 2023, 21:39
Subiectul întrebării:
Buna ! Rugăm de a ne explica- concretiza:1) în pozițiile nr.8,9,13 și 14 cîți m.c. de cherestea (контрарейка, обрешотка...) sunt prevăzute conform proiectului ?, 2) în pozițiile 10,11,12 care concret material este al benificiarului ?, 3)în pozițiile 15 și 16 care este unitatea de măsură a tablei solicitate, deoarece poziția dată prevede scîndură geluită în m.c. Mulțumim anticipat.
Întrebare:
Buna ! Rugăm de a ne explica- concretiza:1) în pozițiile nr.8,9,13 și 14 cîți m.c. de cherestea (контрарейка, обрешотка...) sunt prevăzute conform proiectului ?, 2) în pozițiile 10,11,12 care concret material este al benificiarului ?, 3)în pozițiile 15 și 16 care este unitatea de măsură a tablei solicitate, deoarece poziția dată prevede scîndură geluită în m.c. Mulțumim anticipat.
Răspuns (25 sept 2023, 13:53):
Bună ziua! 1) În privința poziției nr. 8, este necesar de 0,83 m.c. de scândură. În cazul poziției nr. 9, este necesar de 4,03 m.c. de scânduri rășinoase. În ceea ce privește poziția nr. 13, este necesar de 0,88 m.c de scânduri rășinoase, iar la poziția nr. 14, 0,21 m.c. de scânduri rășinoase. 2) În ceea ce privește a doua întrebare, la poziția nr. 10, tabla profilată este material al beneficiarului, fără părțile componente. În ceea ce privește punctul nr. 11, doar coama este material al beneficiarului, fără materiale aferente. La punctul cu nr. 12, opritorul de zăpadă este material al beneficiarului, fără părțile componente. 3) În privința întrebării cu nr. 3, la poziția cu nr. 15, unitatea de măsură a tablei profilate este redată în metri pătrați, iar volumul scândurii necesare pentru această tablă, este prezentat în punctul cu nr. 13, și anume 0,88 m.c. În cazul punctului cu nr. 16, (подшивка фронтонов) este efectuată cu ajutorul tablei profilate de 12 metri pătrați. Întrebări adăugătoare la nr. de telefon: 069127213.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK