1
Perioada de actualizare
de la 21.09.2023 14:21
până la 03.10.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.10.2023 10:00
până la 16.10.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 000 MDL
Perioada clarificărilor: 21 sept 2023, 14:21 - 3 oct 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 oct 2023, 10:00 - 16 oct 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Suport pentru accesorii de birou - pixuri/foi de notițe pătrate etc. (set organiser), negru, minim 5 compartimente, din plastic dur (dimensiuni minime: 150-155x180-190x140-145)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Grigoras
Telefonul de contact
022403697
Datele achizitiei
Data publicării
21 sept 2023, 14:14
Data ultimilor modificări
28 sept 2023, 11:04
Valoarea estimată (fără TVA)
8 000 MDL
Achizitii.md ID
21093571
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Durata contractului
1 ian 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot 64. Suport pentru accesorii de birou - pixuri/ hârtie (set organiser) - Suport pentru accesorii de birou - pixuri/foi de notițe pătrate etc. (set organiser), negru, minim 5 compartimente, din plastic dur (dimensiuni minime: 150-155x180-190x140-145) CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 50.0
Unități de măsură: Ambalaj
Documentele procedurii de achiziție
duae .doc
Documentele la ofertă
-DUAE
21.09.23 14:21
anunt de participare modificat.pdf anunt de participare modificat.pdf
tenderNotice
-Anunt de participare modificat
28.09.23 11:04
anuț de participare modificat.docx
tenderNotice
-Anunt de participare modificat
28.09.23 11:04
docuemtatia standard modificat.docx
Documentele la ofertă
-docuemtatia standard modificat
28.09.23 11:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RADOP-OPT SRL

Preţul ofertei: 1 467,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BIROLUX-MT

Preţul ofertei: 1 912,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este inacceptabilă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Birovits SRL

Preţul ofertei: 2 335 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta este conforma
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări