Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
283 018,87 MDL
Perioada clarificărilor:
20 sept 2023, 16:03 - 22 sept 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
22 sept 2023, 10:00 - 27 sept 2023, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de organizare a evenimentului de dezvoltare a personalului
Informația despre anulare
Motivul anulării
Ofertele ÎP COSTEȘTI și LUNIMAR PRIM SRL se resping în temeiul pct.35 și pct.51 subpct.3) din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.870/2022, deoarece ofertele nu corespund cerinţelor solicitate (nu au fost semnate electronic ofertele plasate în SIA ”RSAP”).
Prin urmare procedura de achiziție publică se anulează.
Prin urmare procedura de achiziție publică se anulează.
Data anulării
27 sept 2023, 17:02
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
20 sept 2023, 16:03
Data ultimilor modificări
27 sept 2023, 17:03
Achizitii.md ID
21093341
MTender ID
CPV
55500000-5 - Servicii de cantină şi servicii de catering
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de organizare a evenimentului de dezvoltare a personalului
Buget: 283018.87 MDL
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK