1
Perioada de actualizare
de la 20.09.2023 15:47
până la 26.09.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.09.2023 16:00
până la 03.10.2023 16:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 392 190 MDL
Perioada clarificărilor: 20 sept 2023, 15:47 - 26 sept 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 sept 2023, 16:00 - 3 oct 2023, 16:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Volumelor de licrări Anexa i și Condiții speciale pct 20 din Anunțul de Participare.
1 . Descriere generală
Se preconizează efectuarea lucrărilor de reparație curentă a încăperilor etajului 4 (transmis în administrare CNAS ca urmare a Hotărârii Guvernului nr. 194/2023) în cadrul Aparatului Central al Casei Naționale de Asigurări Sociale din str. Gh. Tudor, nr. 3, mun. Chișinău, și anume:
a) Reparație birouri și coridor
 desfaceri de tencuieli interioare sau exterioare driscuite la pereți, desfacerea tapetelor din hârtie lavabilă sau semilavabilă, lipirea tapetelor pe bază de poliesteri semilavabile, (modelul și culoarea se coordonează cu beneficiarul);
 demontarea țevilor: din PVC diametrul 32-50 mm, țeavă neagră pentru instalații, montate la încălzirea centrală prin sudare;
 demontarea lambriurilor, placarea pereților cu plăci din ghips–carton gr.12.5 mm, montate pe structură din profil zincat;
 grunduire, vopsitorii interioare a pereților;
 reparatii de tencuieli interioare, in jurul tocurilor si pervazurilor, la usi si ferestre, de 2 cm grosime;
 desfacerea pardoselilor existente (din covor PVC, plăci de gresie, beton), turnarea stratului suport, placarea cu placi laminat, montarea plintelor din lemn (fag);
 înlocuirea tavanelor suspendate ”Armstrong” (inclusiv carcasa).
b) Înlocuirea articolelor de tâmplărie
 demontarea ferestrelor interioare și a blocurilor de uși existente din lemn, confecționarea și instalarea ferestrelor și blocurilor de uși din profiluri de mase plastice;
 zidării din cărămidă la pereți despărțitori (golurile după demontarea ferestrelor din pereți despărțitori);
 demontarea blocurilor de uși existente din metal (2 bucăți), confecționarea și instalarea blocurilor de uși din profiluri de mase plastice, inclusiv armaturile și accesoriile necesare;
c) Reamenajarea cu extinderea grupului sanitar și reparația acestuia:
 extinderea spațiului pentru grupul sanitar prin demolarea pereților de zidărie și zidirea pereților despărțitori armați cu grosimea acestora de ½ cărămidă;
 tencuire, grunduire, vopsire pereți, placarea cu gresie ceramică;
 înlocuirea pardoselilor din plăci de gresie;
 reparația tavanului;
 demontarea blocurilor de uși existente, confecționarea și instalarea blocurilor de uși din profiluri de mase plastice, inclusiv armaturile și accesoriile necesare;
 montarea ventilatoarelor axiale de fereastră.


d) Evacuare deșeuri și transport material interior:
 transporturi cu mijloace manuale prin purtat direct la 60 m distanta cu o incarcatura pina la 50 kg;
 încărcarea deșeurilor în auto, transportarea.
e) Apa / canalizare / incalzire (Hol/ Birouri/ Grup sanitar):
 golirea instalatiei de încalzire centrala în vederea executarii reparatiilor;
 demontarea/montarea radiatoarelor, lavoarelor, vaselor de closet, boiler, uscătoare de mâini, ditribuitor automat de săpun lichid;
f) Rețea electrică interioară:
 Demontări de corpuri de iluminat de orice tip, aparatelor electrice pentru curenți tari, tuburi din IPE-PVC si PFL sau elemente de protecție;
 Lucrări de montare (tablouri electrice, corpuri de iluminat, întrerupătoare, conductorilor mascati, dozelor de ramificatie, prizelor, etc.)

2. Materiale, compatibilităţi, reglementări tehnice şi standarde utilizate
1. Articolele de tâmplărie se vor fabrica în conformitate cu standardele în vigoare, cu prezentarea certificatelor de conformitate;
2. Dimensiunile tâmplăriei se precizeaza la fața locului, designul și direcția de deschidere a ușilor se coordonează cu beneficiarul;
3. Tavanele suspendate de tip ”Armstrong” – modelul și culoarea se coordonează cu beneficiarul;
4. Tipul și culoarea tapetelor se coordonează cu beneficiarul;
5. Modelul și culoarea instalațiilor sanitare se coordonează cu beneficiarul;
6. Modelul și culoarea plăcilor de gresie și faianță se coordonează cu beneficiarul;
7. Pentru pardoseli se va utiliza parchet laminat cu grosimea de 10 mm, clasa de abraziune 33;
8. Corpurile de iluminat fluorescent tip CIO 40W, fără tub (tip LED, 60x60, 50 W, culoarea luminii – se va coordona cu beneficiarul;
9. Pentru vopsirea radiatoarelor din fontă și a țevilor se va utiliza vopsea pe bază acrilică, fără miros;
10. Deșeurile vor fi evacuate de antreprenor;
11. Toate viciile constatate la lucrările de reparație executate vor fi remediate de către antreprenorul general, din cont propriu.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Gheorghe Tudor nr.3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Donici Serghei
Telefonul de contact
+37322257681
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
20 sept 2023, 19:52
Valoarea estimată (fără TVA)
1 392 190 MDL
Achizitii.md ID
21093332
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, în cadrul Aparatului Central al Casei Naționale de Asigurări Sociale din str. Gh. Tudor, nr. 3, mun. Chișinău
Durata contractului
10 oct 2023 03:00 - 9 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a etajului 4 (transmis în administrare CNAS ca urmare a Hotărârii Guvernului nr. 194/2023) în cadrul Aparatului Central al Casei Naționale de Asigurări Sociale din str. Gh. Tudor, nr. 3, mun. Chișinău CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3.1. DS_lucrari AC CNAS et 4
Specificaţie tehnică
Documentația Standard în Word
20.09.23 15:47
3.1. DS_lucrari AC CNAS et 4.semnat
Specificaţie tehnică
Documentația Standard
20.09.23 15:47
4. DUAE lucrari AC CNAS Etaj 4
Specificaţie tehnică
DUAE în Word
20.09.23 15:47
1. ANUNȚ DE PARTICIPARE AC CNAS Etaj 4.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț de Atribuire
20.09.23 15:47
2. Caiet de sarcini AC CNAS Etaj 4.semnat
Specificaţie tehnică
Caietul de Sarcini
20.09.23 15:47
4. DUAE lucrari AC CNAS Etaj 4.semnat
Specificaţie tehnică
DUAE
20.09.23 15:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

General One SRL

Preţul ofertei: 894 181,19 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Întru vizualizarea următoarei oferte
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL IQ Fenster

Preţul ofertei: 908 657,45 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"Maistcons Grup" SRL

Preţul ofertei: 921 571,15 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SRL EUSEVAS CONS

Preţul ofertei: 972 755 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

S.R.L 'VIC DAR COM'

Preţul ofertei: 975 472,46 MDL
Statut: în aşteptare
6
Denumirea participantului:

SRL Euroros Grup"

Preţul ofertei: 1 095 293,12 MDL
Statut: în aşteptare
7
Denumirea participantului:

Reniur cons

Preţul ofertei: 1 109 323,96 MDL
Statut: în aşteptare
8
Denumirea participantului:

JEKO construct

Preţul ofertei: 1 145 429,68 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
9
Denumirea participantului:

SRL NICANAS

Preţul ofertei: 1 151 519,15 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
10
Denumirea participantului:

Influent Group Construct

Preţul ofertei: 1 152 134,41 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
11
Denumirea participantului:

Fart-Home-Project

Preţul ofertei: 1 186 250,35 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări