1
Perioada de actualizare
de la 20.09.2023 10:02
până la 03.10.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 03.10.2023 10:00
până la 10.10.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 51 212 320 MDL
Perioada clarificărilor: 20 sept 2023, 10:02 - 3 oct 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 3 oct 2023, 10:00 - 10 oct 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Turcan
Telefonul de contact
79854555
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
20 sept 2023, 9:44
Data ultimilor modificări
21 sept 2023, 9:00
Valoarea estimată (fără TVA)
51 212 320 MDL
Achizitii.md ID
21093118
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Durata contractului
20 oct 2023 10:01 - 30 dec 2024 10:01
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a nodului rutier (pasajului), poziționat pe drumul public M3 Chișinău –Comrat – Giurgiulești – frontiera cu România, km 41,96 (sectorul de drum km 41,59 - 42,10 și bretelele 1 și 2). CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
m3 sagaidacul nou, km 41,96 (cs).doc
Documentele la ofertă
-
20.09.23 10:02
duae m3 pasaj.doc
Documentele la ofertă
-
20.09.23 10:06
anunț de participare m3 pasaj.docx
Documentele la ofertă
-
20.09.23 10:06
dl lucrari .docx
Documentele la ofertă
-
20.09.23 14:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 44 999 811,22 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IRINDA PRIM

Preţul ofertei: 47 859 247,32 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări