Achiziţie publică
21090975
Mașină electrică de tocat carne
1
Perioada de actualizare
de la 05.09.2023 09:46
până la 15.09.2023 10:00
până la 15.09.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.09.2023 10:00
până la 25.09.2023 10:00
până la 25.09.2023 10:00
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
33 333,33 MDL
Perioada clarificărilor:
5 sept 2023, 9:46 - 15 sept 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
15 sept 2023, 10:00 - 25 sept 2023, 10:00
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Mașină electrică de tocat carne.
confecţionată din inox alimentar AISI 304 sau AISI 430 cu durabilitate înaltă;
panou de control electronic sau butoane, uşor de folosit;
complet demontabilă (pentru a permite curățarea acesteia și a accesoriilor);
dotată cu un set de minim 3 accesorii pentru mărunţire de diferite dimensiuni, din inox alimentar cu durabilitate înaltă;
dotată cu un buton (senzor) pentru oprire de urgenţă (automată) în cazul blocării sau alte situaţii de urgenţă;
echipată cu funcţia „reverse” pentru deblocare (opțional);
tensiune: 220 V;
putere: min. 350 W;
productivitatea de tocare: minim 1.5 kg/min;
- din data dării în exploatare: garanţie minim 2 ani;
- deținerea service centru pe teritoriul Republicii Moldova;
- pe perioada garanției produsului/utilajului, operatorul economic se obligă să efectueze deservirea tehnică a utilajului livrat din cont propriu, conform pașaportului tehnic al producătorului.
Livrarea bunului se efectuează la locul solicitat de beneficiar, cu transportarea și configurarea (instalarea) bunului la toate rețelele necesare p/u funcționare inclusiv rețelele electrice cu utilizarea cablului electric din contul operatorului economic de la unitatea de utilaj până la cutia de distribuire, inclusiv până la panoul central de distribuire cu includerea tuturor accesoriilor necesare (întrerupător diferențiat, demaror magnetic etc.), în cantinele Regimentului de Rachete Antiaeriene:
- Unitatea militară ( l.p.d Căușeni) – 1 buc;
- Unitatea militară(l.p.d Dănceni) – 1 buc
confecţionată din inox alimentar AISI 304 sau AISI 430 cu durabilitate înaltă;
panou de control electronic sau butoane, uşor de folosit;
complet demontabilă (pentru a permite curățarea acesteia și a accesoriilor);
dotată cu un set de minim 3 accesorii pentru mărunţire de diferite dimensiuni, din inox alimentar cu durabilitate înaltă;
dotată cu un buton (senzor) pentru oprire de urgenţă (automată) în cazul blocării sau alte situaţii de urgenţă;
echipată cu funcţia „reverse” pentru deblocare (opțional);
tensiune: 220 V;
putere: min. 350 W;
productivitatea de tocare: minim 1.5 kg/min;
- din data dării în exploatare: garanţie minim 2 ani;
- deținerea service centru pe teritoriul Republicii Moldova;
- pe perioada garanției produsului/utilajului, operatorul economic se obligă să efectueze deservirea tehnică a utilajului livrat din cont propriu, conform pașaportului tehnic al producătorului.
Livrarea bunului se efectuează la locul solicitat de beneficiar, cu transportarea și configurarea (instalarea) bunului la toate rețelele necesare p/u funcționare inclusiv rețelele electrice cu utilizarea cablului electric din contul operatorului economic de la unitatea de utilaj până la cutia de distribuire, inclusiv până la panoul central de distribuire cu includerea tuturor accesoriilor necesare (întrerupător diferențiat, demaror magnetic etc.), în cantinele Regimentului de Rachete Antiaeriene:
- Unitatea militară ( l.p.d Căușeni) – 1 buc;
- Unitatea militară(l.p.d Dănceni) – 1 buc
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
5 sept 2023, 9:03
Data ultimilor modificări
5 sept 2023, 9:46
Valoarea estimată (fără TVA)
33 333,33 MDL
Achizitii.md ID
21090975
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Durata contractului
28 sept 2023 03:00 - 15 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare utilaj pentru cantină.signed.pdf
anunt de participare utilaj pentru cantină.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunţ de participare
5.09.23 09:46
documentatia standard utilaj cantina.signed.pdf
documentatia standard utilaj cantina.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentaţia standard pdf
5.09.23 09:46
documentatia standard utilaj cantina.docx
Documentele la ofertă
Documentaţia standard word
5.09.23 09:46
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Bionava
Preţul ofertei:
22 002 MDL
Statut:
Anulat
Oferta este neconformă
05.10.23 15:32
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
anexa 23. specificații de preţ.signed.pdf
anexa 23. specificații de preţ.signed.pdf
ID: 05e12eac-18c2-46ec-a43f-2ea644d25790
Documente de depunere
Data încărcării:
25.09.23 09:55
Data deschiderii:
25.09.23 10:00
anexa 22. specificaţii tehnice lot 2.signed.pdf
anexa 22. specificaţii tehnice lot 2.signed.pdf
ID: 29721f51-5ff5-4c0b-9f59-78460c594306
Documente de depunere
Data încărcării:
25.09.23 09:55
Data deschiderii:
25.09.23 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
25.09.23 09:55
Data deschiderii:
25.09.23 10:00
ordin de plata 25.09.2023.signed.pdf
ordin de plata 25.09.2023.signed.pdf
ID: 48db95ba-fa71-4ec3-9d9a-705a71dd629a
Documente de depunere
Data încărcării:
25.09.23 09:55
Data deschiderii:
25.09.23 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
25.09.23 09:54
Data deschiderii:
25.09.23 10:00
Documente de depunere
Data încărcării:
25.09.23 09:54
Data deschiderii:
25.09.23 10:00
Propunere financiară
Data încărcării:
25.09.23 09:54
Data deschiderii:
28.09.23 16:02
2
Denumirea participantului:
TEHNO FOOD
Preţul ofertei:
30 000 MDL
Statut:
Învingător
Următorul operator economic care a propus lotul dat. Oferta Tehno Food SRL corespunde cerinţelor stabilite în documentaţia de atribuire.
18.10.23 09:13
Motivul: Următorul operator economic care a propus lotul dat. Oferta Tehno Food SRL corespunde cerinţelor stabilite în documentaţia de atribuire.
Documentele de calificare
Raport de evaluare
18.10.23 09:13
scrisoare tehno food 10.2023.signed.pdf
scrisoare tehno food 10.2023.signed.pdf
ID: 37d9701d-2488-4d4f-b1b6-026d073d2566
Raport de evaluare
18.10.23 09:13
decizie de atribuire utilaj cantina.pdf
decizie de atribuire utilaj cantina.pdf
ID: 3a421095-a9ea-45a1-8e88-cb549750d6e3
Raport de evaluare
18.10.23 09:13
scrisoare instiintari utilaj cantina 10.23.signed.pdf
scrisoare instiintari utilaj cantina 10.23.signed.pdf
ID: 68f22116-a070-4fc7-84aa-6d74f81f6ab5
Raport de evaluare
18.10.23 09:13
Raport de evaluare
18.10.23 09:13
Raport de evaluare
18.10.23 09:13
Documentele depuse cu oferta
oferta tehno food utilaj pentru cantina (1).semnat.pdf
oferta tehno food utilaj pentru cantina (1).semnat.pdf
ID: 3ffc5684-50c3-42ef-9b9e-9d0b89be0398
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
25.09.23 09:54
Data deschiderii:
25.09.23 10:00
scan20230925094626.semnat (1).pdf
scan20230925094626.semnat (1).pdf
ID: 52b43a89-e590-4480-9674-5e9a6db2da76
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
25.09.23 09:54
Data deschiderii:
25.09.23 10:00
3
Denumirea participantului:
SRL Dina - Cociug
Preţul ofertei:
30 517,67 MDL
Statut:
în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK