Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 15 221 920,56 MDL
Perioada clarificărilor: 1 sept 2023, 16:46 - 15 sept 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 sept 2023, 11:00 - 9 oct 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Echipament de prelevare a datelor biometrice
Informația despre anulare
Motivul anulării
decizia grupului de lucru
Data anulării
20 nov 2023, 9:39
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Galina Uzun
Telefonul de contact
022-50-48-37
Datele achizitiei
Data publicării
1 sept 2023, 16:46
Data ultimilor modificări
20 nov 2023, 9:40
Achizitii.md ID
21090758
CPV
30210000-4 - Maşini de procesare a datelor (hardware)
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Anulată
Data:
11 sept 2023, 10:31
Subiectul întrebării:
General question 1
Întrebare:
Is this tender tailored for purchasing Integrated station Desk Identity Management(Vision Box VDesk Identity Management (IdM)? Will you consider changing some specifications to allow other participants than Vision box to provide you Biometric data collection equipment which capture high-quality facial images, fingerprints and signature?
Răspuns (13 sept 2023, 07:59):
Based on the provisions and requirements set out in the Tender documentation, the technical specifications that contains the syntagma "or equivalent", means that any bid offering the equipment that is compliant with the minimum requested technical requirements shall be accepted for evaluation by the Contracting Authority.
Data:
11 sept 2023, 10:32
Subiectul întrebării:
Time plan about the tender
Întrebare:
Can you consider of extension of the deadline of clarification until 29th of September and therefore we can provide complementary specification to select and purchase Biometric data collection equipment?
Răspuns (13 sept 2023, 07:59):
The deadline of clarification can not be extended by the Contracting Authority as it is set up automatically by the MTender electronic procurement platform. After the 15th of September any clarification on tender documentation can be addressed by email at achizitii@asp.gov.md. The answers shall be sent by email and published on https://www.asp.gov.md/index.php/ro/transparenta/achizitii-publice .
Data:
11 sept 2023, 15:03
Subiectul întrebării:
Perioada de depunere a clarificarilor
Întrebare:
Luind in consideratie complexitatea achizitiei, dar si a perioadei lungi de depunere a ofertelor 15 sept - 9 octombrie, solicitam cel putin doua saptamani suplimentare pentru inaintarea clarificarilor, adica pina pe 29 septembrie.
Răspuns (13 sept 2023, 08:00):
Termenul limită de clarificare nu poate fi prelungit de către Autoritatea Contractantă, întrucât este setat în mod automat de către platforma electronică de achiziții MTender. După data de 15 septembrie, orice clarificare cu privire la documentația de licitație poate fi adresată prin e-mail la adresa achizitii@asp.gov.md. Răspunsurile vor fi trimise prin e-mail și publicate pe https://www.asp.gov.md/index.php/ro/transparenta/achizitii-publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.