1
Perioada de actualizare
de la 01.09.2023 11:47
până la 06.09.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.09.2023 15:00
până la 14.09.2023 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 373 130 MDL
Perioada clarificărilor: 1 sept 2023, 11:47 - 6 sept 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 sept 2023, 15:00 - 14 sept 2023, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea lucrărilor de instalare a pavajului la Casa de Cultură din s. Elizaveta mun. Băl
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3151, MOLDOVA, mun.Bălţi, s.Elizaveta, str. Stefan cel Mare 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Botnari
Telefonul de contact
, 023168466
Datele achizitiei
Data publicării
31 aug 2023, 18:12
Data ultimilor modificări
1 sept 2023, 11:47
Valoarea estimată (fără TVA)
373 130 MDL
Achizitii.md ID
21090674
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3151, MOLDOVA, mun.Bălţi, s.Elizaveta, str. Stefan cel Mare 22
Durata contractului
18 sept 2023 11:40 - 30 dec 2023 11:40
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de instalarea pavajului la Casa de Cultură din s. Elizaveta, str. I Magnet 13 mun. Bălți CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari pavaj.docx
Documentele la ofertă
-
1.09.23 11:47
duae pavaj.doc
Documentele la ofertă
-
1.09.23 11:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Danlevita

Preţul ofertei: 348 794,81 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nostalitserv-Prim SRL

Preţul ofertei: 349 788,86 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Faitec-M SRL

Preţul ofertei: 359 707,98 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Vatel Prim

Preţul ofertei: 408 122,04 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări