1
Perioada de actualizare
de la 25.08.2023 07:50
până la 30.08.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.08.2023 15:00
până la 04.09.2023 17:00
3
Licitaţie
de la 05.09.2023 15:00
până la 05.09.2023 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 128 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 aug 2023, 7:50 - 30 aug 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 aug 2023, 15:00 - 4 sept 2023, 17:00
Începutul licitației: 5 sept 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lot nr.1:Prune uscate
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Bordianu
Telefonul de contact
+373 22 55-14-45, 060839944
Datele achizitiei
Data publicării
25 aug 2023, 7:37
Data ultimilor modificări
25 aug 2023, 7:50
Valoarea estimată (fără TVA)
1 128 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
11 280 MDL
Achizitii.md ID
21089969
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 30
Durata contractului
11 sept 2023 08:00 - 29 dec 2023 07:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr.1:Prune uscate CPV: 15300000-1 - Fructe, legume şi produse conexe
Cantitatea: 18800.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
formular oferta.fructe uscate.docx
Criterii de eligibilitate
Oferta economica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
25.08.23 07:50
anunt de participare_fructe uscate.signed.pdf anunt de participare_fructe uscate.signed.pdf
tenderNotice
Anuntul de participare ce contine conditiile de participare si atribuire a contractului
25.08.23 07:50
specificatie tehnică.fructe uscate.docx
Specificaţie tehnică
Specificatia tehnica confirmata prin aplicarea semnăturii electronice și/sau semnată și ștampilată de către ofertant
25.08.23 07:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CAZANTIP

Preţul ofertei: 1 081 000 MDL
Statut: Anulat
2
Denumirea participantului:

GEOTER-COM

Preţul ofertei: 1 410 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări