1
Perioada de actualizare
de la 23.08.2023 09:57
până la 05.09.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.09.2023 10:00
până la 25.09.2023 10:00
3
Licitaţie
26.09.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 376 484,80 MDL
Perioada clarificărilor: 23 aug 2023, 9:57 - 5 sept 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 sept 2023, 10:00 - 25 sept 2023, 10:00
Începutul licitației: 26 sept 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

servicii de consultanță în cadrul proiectului „Clean technology innovation programme for SMEs and start-ups in the Republic of Moldova (GCIP Moldova)”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo, 1, et.10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Negruta Cornelia
Telefonul de contact
022-499-444
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2023, 9:27
Data ultimilor modificări
23 aug 2023, 9:57
Valoarea estimată (fără TVA)
2 376 484,80 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
23 764,85 MDL
Achizitii.md ID
21089628
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Alecu Russo, 1, et.10
Durata contractului
9 oct 2023 09:54 - 31 dec 2023 09:54
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziționarea serviciilor de consultanță în cadrul proiectului „Clean technology innovation programme for SMEs and start-ups in the Republic of Moldova (GCIP Moldova)” CPV: 71314300-5 - Servicii de consultanţă în eficienţă energetică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentia standard bunuri_servicii.docx
Documentele la ofertă
-
23.08.23 09:57
duae.doc
Documentele la ofertă
-
23.08.23 09:57
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.23 09:57
caiet de sarcini.semnat (1).pdf caiet de sarcini.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.23 09:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

KitLab

Preţul ofertei: 2 375 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Compania a întrunit cerințele de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări