1
Perioada de actualizare
de la 14.08.2023 14:35
până la 21.08.2023 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.08.2023 15:00
până la 24.08.2023 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 238 848,27 MDL
Perioada clarificărilor: 14 aug 2023, 14:35 - 21 aug 2023, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 aug 2023, 15:00 - 24 aug 2023, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de reparatie a drumului de acces spre cantina Gimnaziului Suhuluceni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5832, MOLDOVA, Teleneşti, s.Suhuluceni, r-nul Telenesti, s. Suhuluceni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lilia Stegarescu
Telefonul de contact
068939946
Datele achizitiei
Data publicării
14 aug 2023, 13:49
Data ultimilor modificări
19 aug 2023, 13:52
Valoarea estimată (fără TVA)
238 848,27 MDL
Achizitii.md ID
21088290
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5832, MOLDOVA, Teleneşti, s.Suhuluceni, r-nul Telenesti, s. Suhuluceni
Durata contractului
26 aug 2023 14:34 - 18 oct 2023 14:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
1 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt dePARTICIPARE.semnat.pdf anunt dePARTICIPARE.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-ANUNT DE PARTICIPARE
14.08.23 14:35
caiet de sarcini gimnaziu.semnat.pdf caiet de sarcini gimnaziu.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-CAIET DE SARCINI
14.08.23 14:35
gimnaziu suhul.f1 desfasurat b.semnat (1).pdf gimnaziu suhul.f1 desfasurat b.semnat (1).pdf
Documentele la ofertă
-gimnaziu suhul.f1 desfasurat b.semnat (1).pdf
19.08.23 13:52

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Inlimar Prim

Preţul ofertei: 225 620,63 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SC S&T Prodpan

Preţul ofertei: 237 551,37 MDL
Statut: Învingător
Motivul: CORESPUNDE CRITERIILOR
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări