Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
18.08.2023 11:11
până la 24.08.2023 10:21
până la 24.08.2023 10:21
2
Propunerea ofertelor
de la
24.08.2023 10:21
până la 02.09.2023 10:20
până la 02.09.2023 10:20
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
1 116 514,25 MDL
Perioada clarificărilor:
18 aug 2023, 11:11 - 24 aug 2023, 10:21
Perioada de depunere a ofertelor:
24 aug 2023, 10:21 - 2 sept 2023, 10:20
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparația Acoperișului Atelierului de Producere
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 71
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
18 aug 2023, 11:11
Data ultimilor modificări
22 aug 2023, 10:21
Achizitii.md ID
21088229
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
lista cantități acoperiș atelier ip cec.pdf
lista cantități acoperiș atelier ip cec.pdf
Documentele la ofertă
deviz
18.08.23 11:11
reparatie acoperis atelier f5,1 (5).rtf pentru publicare.doc
Documentele la ofertă
f5
22.08.23 10:21
Data:
18 aug 2023, 11:17
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Pct.15 din anuntul de participare este o cerinta abuziva din partea autoritatii contractante-Disponibilitatea de bani lichizi in sumei minirn 1 000 000,00 lei la data prеzепtarii ofertei, disponibili in contul bапсаr aI iпtrерriпdеrii, сопfirmаtе рriп documente bancare, сопtrасt de imprumut sau linie de creditare pentru
eхесutаrеа contractului се urmеаzа fi atribuit. Rugam ajustarea cerintei date.
Răspuns (18 aug 2023, 11:48):
Potrivit pct. 42 din HG 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări „Stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”.
Grupul de lucru pentru achiziții publice al IP CEC, consideră că cerința de la pct. 16 subpct. 15 din Anunțul de participare este una ce nu contravine legislației în vigoare, fiind solicitată în funcție de specificul, de volumul și de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate, fiind absolut relevantă pentru îndeplinirea contractului. Prin stabilirea acestui criteriu de calificare, grupul de lucru a urmărit scopul ca operatorul economic să dețină potențial pentru îndeplinirea contractului de achiziții publice de lucrări și de a soluționa eventualele dificultăți legate de îndeplinirea acestuia, în cazul în care oferta sa este declarată câștigătoare. Criteriile de calificare stabilite de către AC au legătură directă cu obiectul contractului ce urmează a fi atribuit, iar nivelul cerințelor solicitate prin documentația de atribuire, precum și documentele care demonstrează îndeplinirea acestora se limitează numai la cele strict necesare pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului.
Data:
21 aug 2023, 14:30
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini.
Întrebare:
Buna ziua. Rugăm să indicați cantitatea concretă conform proiectului a elementelor de coamă la acoperiș și cantitatea de oprotori de zăpadă(snegoderjateli). Mulțumim.
Răspuns (22 aug 2023, 10:06):
Buna ziua! Va comunicăm, că conform Caietului de sarcii consumul de elemente de coamă constituie 172,0 buc; iar cantitatea de opritori constituie 124,0 ml.
Data:
21 aug 2023, 16:06
Subiectul întrebării:
Caet de sarcini
Întrebare:
Publicati va rog formularul nr 5 desfasurat.
Răspuns (22 aug 2023, 10:23):
a fost publicat formularul F.5, vedeți documentația procedurii ...
Data:
22 aug 2023, 15:17
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Rugăm să ne informați dacă devizul de cheltuieli a Autorității contractante a fost actualizat la prețurile actuale și salariu.Mulțumim
Răspuns (22 aug 2023, 15:51):
actualizat, verificat și expertizat ...
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK