1
Perioada de actualizare
de la 11.08.2023 14:49
până la 15.08.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.08.2023 12:00
până la 04.09.2023 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 83 333 MDL
Perioada clarificărilor: 11 aug 2023, 14:49 - 15 aug 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 aug 2023, 12:00 - 4 sept 2023, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Hârtie igienică -900 Buc.
Prosop de hârtie - 300 Buc.
Huse pentru colac WC - 20 Set. .
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022188642
Datele achizitiei
Data publicării
11 aug 2023, 14:41
Data ultimilor modificări
11 aug 2023, 14:49
Valoarea estimată (fără TVA)
83 333 MDL
Achizitii.md ID
21088130
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Durata contractului
6 sept 2023 14:48 - 30 dec 2023 14:48
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Articole de hârtie pentru uz sanitar CPV: 33770000-8 - Articole de hârtie pentru uz sanitar
Cantitatea: 1220.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IGIENA MARKET

Preţul ofertei: 64 083,33 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

TORECO SRL

Preţul ofertei: 83 310 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Până la termenul limită – data 04.09.2023, ora 12:00 au depus oferte 2 (doi) ofertanți: - „TORECO” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 83310,00 de lei fără TVA; - „IGIENA MARKET” S.R.L. cu propunerea financiară în sumă de 64083,33 de lei fără TVA. Urmare examinării și evaluării ofertelor prezentate, s-au constatat următoarele: Cu referire la propunerile financiare prezentate, Grupul de lucru constată că acestea se încadrează în valoarea estimată planificată a achiziției (s-au planificat mijloace financiare pentru achiziția dată în sumă de 83333,00 lei fără TVA). Oferta prezentată de operatorul economic „TORECO” S.R.L. corespunde tuturor cerințelor de calificare, specificațiile tehnice corespund, toate documentele solicitate au fost prezentate. Oferta prezentată de „IGIENA MARKET” S.R.L. nu corespunde specificațiilor tehnice solicitate. Astfel, în temeiul pct. 51 subpct. 3) din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, AGEPI respinge oferta operatorului economic din următoarele motive: Specificația tehnică prezentată de ofertant nu este completată corespunzător, fiind indicată doar mențiunea „conform cerinței”. La solicitarea suplimentară a completării corespunzătoare a specificațiilor tehnice, cu aplicarea semnăturii electronice (anexa 22 la Documentația standard, aprobată prin la Ordinul Ministrului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021), operatorul economic nu s-a conformat. La examinare mostrelor s-a constatat că: La poziția 1: Hârtie igienică – Lipsește eticheta cu informația despre producător, caracteristicile tehnice ale produsului (lungimea, lățimea rolei, porționarea prosopului etc., fapt care duce la imposibilitatea stabilirii de către autoritatea contractantă a corespunderii produsului cu specificațiile tehnice solicitate și anume, dacă lungimea rolei este de cel puțin 170 de metri. La examinarea vizuală și tactilă s-a constatat calitatea proastă a produsului. La poziția 2: Prosop de hârtie – Nu corespunde specificațiilor tehnice solicitate: lipsește eticheta cu informația despre producător, caracteristicile tehnice ale produsului (lungimea, lățimea rolei, porționarea prosopului, etc.). Astfel, s-a solicitat lungimea/porționarea prosopului de 35 cm; efectiv urmare măsurării – este de 25 cm și totodată nu este clar dacă lungimea rolei este de cel puțin 300 de metri. La examinarea vizuală și tactilă s-a constatat calitatea proastă a produsului. La poziția 3: Huse pentru colac WC – Nu corespund specificațiilor tehnice solicitate: s-a solicitat set de minim 250 buc., s-a prezentat mostră - set de 200 buc. Pentru 20 de seturi solicitate spre procurare se creează un deficit de 1000 de huse. În conformitate cu pct. 41 din Regulamentul cu privire la achizițiile publice de valoare mică, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 870/2022, Grupul de lucru în domeniul achizițiilor publice în cadrul AGEPI a decis atribuirea contractului de achiziție publică de valoare mică privind achiziționarea Articolelor de hârtie de uz sanitar, operatorului economic „TORECO” S.R.L., cu propunerea financiară în sumă de 83310,00 de lei fără TVA 99972,00 cu TVA, oferta căruia corespunde cerințelor de calificare și specificaților tehnice.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări