1
Perioada de actualizare
de la 10.08.2023 09:07
până la 15.08.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.08.2023 09:00
până la 21.08.2023 09:00
3
Licitaţie
22.08.2023 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 12 950 MDL
Perioada clarificărilor: 10 aug 2023, 9:07 - 15 aug 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 aug 2023, 9:00 - 21 aug 2023, 9:00
Începutul licitației: 22 aug 2023, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Piese de schimb pentru autospeciala IVECO Eurocargo, an producere 2005
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Maria Gaja
Telefonul de contact
47-11-65
Datele achizitiei
Data publicării
10 aug 2023, 9:03
Data ultimilor modificări
10 aug 2023, 9:07
Valoarea estimată (fără TVA)
12 950 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
129,50 MDL
Achizitii.md ID
21087838
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Durata contractului
23 aug 2023 09:05 - 31 dec 2023 09:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Mufă cuplare elastică monolit CPV: 34330000-9 - Piese de rezervă pentru vehiculele destinate transportului de mărfuri, camionete şi automobile
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Set ambreiaj CPV: 34330000-9 - Piese de rezervă pentru vehiculele destinate transportului de mărfuri, camionete şi automobile
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
doumentația standard.semnat.pdf doumentația standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
10.08.23 09:07
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
10.08.23 09:07
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
10.08.23 09:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Bigardin SRL

Preţul ofertei: 16 575 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări