1
Perioada de actualizare
de la 09.08.2023 15:27
până la 10.08.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.08.2023 16:00
până la 14.08.2023 08:30
3
Licitaţie
de la 15.08.2023 15:00
până la 15.08.2023 15:28
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 358 260 MDL
Perioada clarificărilor: 9 aug 2023, 15:27 - 10 aug 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 aug 2023, 16:00 - 14 aug 2023, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Instalarea centralei solare prin conversia fotovoltaica
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5616, MOLDOVA, Rîşcani, s.Corlăteni, str.Centrala 95
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anatolie Baciu
Telefonul de contact
025656236
Datele achizitiei
Data publicării
9 aug 2023, 15:27
Data ultimilor modificări
10 aug 2023, 8:20
Achizitii.md ID
21087614
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
an_2_870_md .pdf an_2_870_md .pdf
Garanțiile la contract
Documentatie specifica
9.08.23 15:27
ds_lucrari .pdf ds_lucrari .pdf
Garanțiile la contract
Documentatie specifica
9.08.23 15:27
2-1-2 corlateni pf_centrala 97-f1.pdf 2-1-2 corlateni pf_centrala 97-f1.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini 2
9.08.23 15:27
anunt.semnat (2).pdf anunt.semnat (2).pdf
tenderNotice
Anunt
9.08.23 15:27
2-1-1 corlateni pf_centrala 95-f1.pdf 2-1-1 corlateni pf_centrala 95-f1.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini 1
9.08.23 15:27
Data:
10 aug 2023, 08:20
Subiectul întrebării:
Bună ziua!
Întrebare:
D-stră solicitați panouri fotovoltaice cu puterea de 500 w... SE poate oferta panouri fotovoltaic e și de altă putere respectându-se puterea solicitată de d-stră?
Răspuns (10 aug 2023, 10:51):
oferta trebuie sa fie conforma cu caietul de sarcini
Data:
10 aug 2023, 13:26
Subiectul întrebării:
Procedura de achiziții
Întrebare:
Bună ziua! Puteți spune de ce ați ales tipul procedurii- achiziție de valoare mică? Conform HOTĂRÂRII Guvernului Nr. 870 din 14-12-2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică: 13. Achizițiile publice de valoare mică, inclusiv cele prevăzute la pct. 4 și 5, se realizează de către autoritatea/entitatea contractantă în baza planului anual/provizoriu de achiziții sau din motive de urgență, ca urmare a apariției unor necesități neplanificate sau evenimente imprevizibile. Motivele de urgență sunt justificate prin argumente concrete și stabilite de grupul de lucru, după caz de specialistul certificat, printr-un proces-verbal care va fi publicat în Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (în continuare – SIA „RSAP”) după publicarea anunțului de participare sau a informației cu privire la achizițiile publice de valoare mică realizate în conformitate cu prevederile pct. 14. În cazul autorităților/entităților contractante cu un număr mediu de salariați mai mic de 7 unități, procesul-verbal poate fi semnat de către conducătorul instituției. Care e urgența? sunt multe neregului la prezentul tender și nu se poate contesta acest fapt..
Răspuns (10 aug 2023, 15:34):
Pocedura data de achizitie este petrecuta conform prevederilor legale a HG 870/2022 si LP 131/2015
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.