1
Perioada de actualizare
de la 09.08.2023 15:27
până la 10.08.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.08.2023 16:00
până la 14.08.2023 08:30
3
Licitaţie
de la 15.08.2023 15:00
până la 15.08.2023 15:28
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 358 260 MDL
Perioada clarificărilor: 9 aug 2023, 15:27 - 10 aug 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 aug 2023, 16:00 - 14 aug 2023, 8:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Publicitate
Publicitate

Instalarea centralei solare prin conversia fotovoltaica

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5616, MOLDOVA, Rîşcani, s.Corlăteni, str.Centrala 95
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anatolie Baciu
Telefonul de contact
025656236
Datele achizitiei
Data publicării
9 aug 2023, 15:27
Data ultimilor modificări
10 aug 2023, 8:20
Achizitii.md ID
21087614
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Publicitate
Documentele procedurii de achiziție
an_2_870_md .pdf an_2_870_md .pdf
Garanțiile la contract
Documentatie specifica
9.08.23 15:27
ds_lucrari .pdf ds_lucrari .pdf
Garanțiile la contract
Documentatie specifica
9.08.23 15:27
2-1-2 corlateni pf_centrala 97-f1.pdf 2-1-2 corlateni pf_centrala 97-f1.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini 2
9.08.23 15:27
anunt.semnat (2).pdf anunt.semnat (2).pdf
tenderNotice
Anunt
9.08.23 15:27
2-1-1 corlateni pf_centrala 95-f1.pdf 2-1-1 corlateni pf_centrala 95-f1.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de Sarcini 1
9.08.23 15:27
Data:
10 aug 2023, 08:20
Subiectul întrebării:
Bună ziua!
Întrebare:
D-stră solicitați panouri fotovoltaice cu puterea de 500 w... SE poate oferta panouri fotovoltaic e și de altă putere respectându-se puterea solicitată de d-stră?
Răspuns (10 aug 2023, 10:51):
oferta trebuie sa fie conforma cu caietul de sarcini
Data:
10 aug 2023, 13:26
Subiectul întrebării:
Procedura de achiziții
Întrebare:
Bună ziua! Puteți spune de ce ați ales tipul procedurii- achiziție de valoare mică? Conform HOTĂRÂRII Guvernului Nr. 870 din 14-12-2022 pentru aprobarea Regulamentului cu privire la achizițiile publice de valoare mică: 13. Achizițiile publice de valoare mică, inclusiv cele prevăzute la pct. 4 și 5, se realizează de către autoritatea/entitatea contractantă în baza planului anual/provizoriu de achiziții sau din motive de urgență, ca urmare a apariției unor necesități neplanificate sau evenimente imprevizibile. Motivele de urgență sunt justificate prin argumente concrete și stabilite de grupul de lucru, după caz de specialistul certificat, printr-un proces-verbal care va fi publicat în Sistemul informațional automatizat „Registrul de stat al achizițiilor publice” (în continuare – SIA „RSAP”) după publicarea anunțului de participare sau a informației cu privire la achizițiile publice de valoare mică realizate în conformitate cu prevederile pct. 14. În cazul autorităților/entităților contractante cu un număr mediu de salariați mai mic de 7 unități, procesul-verbal poate fi semnat de către conducătorul instituției. Care e urgența? sunt multe neregului la prezentul tender și nu se poate contesta acest fapt..
Răspuns (10 aug 2023, 15:34):
Pocedura data de achizitie este petrecuta conform prevederilor legale a HG 870/2022 si LP 131/2015
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.