Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21087430
1
Perioada de actualizare
de la
07.08.2023 16:43
până la 18.08.2023 10:00
până la 18.08.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
18.08.2023 10:00
până la 22.08.2023 10:00
până la 22.08.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
7 762 570 MDL
Perioada clarificărilor:
7 aug 2023, 16:43 - 18 aug 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
18 aug 2023, 10:00 - 22 aug 2023, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Conform Caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2023, 16:43
Data ultimilor modificări
10 aug 2023, 10:12
Achizitii.md ID
21087430
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
dl intretinere (003)_07.08.2023.docx
Istoricul documentului
-
dl intretinere (003)_07.08.2023.docx
ID: 942cc53d-a10d-4a15-8392-5c74fb06905a
Documentele la ofertă
-
dl intretinere.docx
ID: 942cc53d-a10d-4a15-8392-5c74fb06905a
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
8.08.23 17:08
16.cs lot 16 n33 floresti g39 (r14).doc
Istoricul documentului
-
16.cs lot 16 n33 floresti g39 (r14).doc
ID: 99c66945-656b-4a97-9a3f-3f99ec0ff277
Documentele la ofertă
-
16.cs lot 16 n33 floresti g39 (r14) 07.08.doc
ID: 99c66945-656b-4a97-9a3f-3f99ec0ff277
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
8.08.23 17:08
anunț de participare g39 flor.docx
Istoricul documentului
-
anunț de participare g39 flor.docx
ID: 0ae41bb6-010c-4b2f-a3e5-9436460f040b
Documentele la ofertă
-
anunț de participare g39 flor.docx
ID: 0ae41bb6-010c-4b2f-a3e5-9436460f040b
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
9.08.23 15:46
duae g39.doc
Istoricul documentului
-
duae g39.doc
ID: acaae01e-cc76-4499-8dfb-90a20982a9f2
Documentele la ofertă
-
duae g39.doc
ID: acaae01e-cc76-4499-8dfb-90a20982a9f2
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
9.08.23 15:46
Data:
10 aug 2023, 10:12
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
În caietul de sarcini în poziția DA21D ați indicat Ciment CEM 32,5 R, spune-ți vă rog ce fel de ciment este, ce carecteristici are?
Răspuns (10 aug 2023, 11:16):
Stimate Antreprenor, vă informăm caracteristicile cimentului CEM 32.5 le gășiți în standardul SM SR EN 197-1: 2014
Data:
10 aug 2023, 10:15
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Spune-ți vă rog în privința la sîlpi pentru indicatoare, ce fel de stîlpi solicitați să fie, zincați sau cu profil 50x50
Răspuns (10 aug 2023, 11:16):
Stimate Antreprenor, vă informăm că sîlpii pentru indicatoare rutiere trebue să fie zincați cu 56 -57.
Data:
10 aug 2023, 10:15
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Spune-ți vă rog frumos ce fel de indicatoare cereți, parametrii și dimensiunile lor.
Răspuns (10 aug 2023, 11:24):
Stimate Antreprenor, vă informăm că sîlpii pentru indicatoare rutiere trebue să fie zincați cu 56 -57.
Data:
10 aug 2023, 10:16
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
Operatorii economici doresc să cunoască la ce sumă să se orienteze la 7 762 570 fără TVA sau la 7 514 320.
Răspuns (10 aug 2023, 10:50):
Buna ziua. Din motive tehnice, care nu tin de Autoritate, in sistem nu poate fi modificata Valoarea estimata.
La intrebarea noastra referitor la asta, ni s-a raspuns: ,,Lista modificărilor posibile:
— adăugarea documentelor suplimentare sau schimbarea documentelor încărcate anterior;
— mărirea perioadelor (este necesar de mări primele două perioade proporțional);
— modificarea denumirii/descrierii lotului.,,
Astfel, unica solutie a fost publicarea valorii estimative calculate (modificate) in Caietul de sarcini si in Anuntul de participare, la fel a fost modificata valoarea estimativa.
Data:
10 aug 2023, 10:30
Subiectul întrebării:
clarificări
Întrebare:
Concretizați termenul de valabilitate a contractului data luna anul?
Răspuns (10 aug 2023, 11:12):
Termenul de valabilitate al contractului este stipulat in pct.13 al Anuntului de participare.
Data:
10 aug 2023, 16:42
Subiectul întrebării:
clarificari
Întrebare:
din Anunțul de participare prevede că termenul de valabilitate a contractului este până la recepția finală a lucrărilor. Deci, conform punctului 18) din Anunțul de participare garanția lucrărilor sau serviciilor de proiectare și de lucrări prevede expres 1 an de la data rcepției la terminarea lucrărilor; Întrebare: La care proces-verbal de recepție Vă referiți: la proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor sau la proces-verbal de recepție finală a lucrărilor cum este menționat totuși în anunț de participare?. Dacă Vă referiți la proces-verbal de recepție finală a lucrărilor atunci cînd se vor factura lucrările de achiziții executate? la finele perioadei de valabilitate a contractului?
Răspuns (11 aug 2023, 10:56):
Stimate Antreprenor, vă informăm Potrivit pct.3 din Regulamentul de recepție a construcțiilor și instalațiilor aferente aprobat prin HG nr.285/1996, 3. Recepţia lucrărilor de construcţie şi a instalaţiilor aferente acestora se efectuează atît la lucrări noi, cît şi la intervenţiile în timp asupra construcţiilor existente (reparaţii capitale, consolidări, reconstrucţii, modificări, modernizări, extinderi etc.) şi se realizează în două etape:
1) recepţia la terminarea lucrărilor;
2) recepţia finală la expirarea perioadei de garanţie.
Termenul de garanție de 1 an curge de la data terminării lucrărilor (proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor) şi până la expirarea termenului de un an prevăzut în contract.
Lucrările executate de antreprenor se achită în baza proceselor-verbale de recepţie a lucrărilor executate, care se prezintă beneficiarului în condițiile contractului, la momentul prezentării acestora spre recepție. Deci, achitarea tuturor lucrărilor are loc până la recepția la terminarea lucrărilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK