1
Perioada de actualizare
de la 07.08.2023 14:06
până la 12.08.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2023 09:00
până la 15.08.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 359 958,68 MDL
Perioada clarificărilor: 7 aug 2023, 14:06 - 12 aug 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2023, 9:00 - 15 aug 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de pavare a unei porțiun de trotuar str. Ștefan Cel Mare (OMF Brînza – grădinița de copii s.Brînza)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD9411, MOLDOVA, Cahul, s.Brînza, str.Libertatii
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
LEONID CATERA
Telefonul de contact
029936236
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2023, 14:00
Data ultimilor modificări
7 aug 2023, 14:06
Valoarea estimată (fără TVA)
359 958,68 MDL
Achizitii.md ID
21087371
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD9411, MOLDOVA, Cahul, s.Brînza, str.Libertatii
Durata contractului
17 aug 2023 12:52 - 31 dec 2023 12:52
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
lucrari CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunţ de participare simplificat.signed.pdf anunţ de participare simplificat.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunţ de participare simplificat.signed.pdf
7.08.23 14:06
documentatia_standard_lucrari .docx
Documentele la ofertă
-documentatia_standard_lucrari .docx
7.08.23 14:06
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini.pdf
7.08.23 14:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Lifestar - Com

Preţul ofertei: 316 214,26 MDL
Statut: Învingător
Motivul: costul cel mai mic
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL LIAICUL

Preţul ofertei: 344 504,52 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

"APS Service Grup"

Preţul ofertei: 356 554,06 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări