Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21087216
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
25 000 MDL
Perioada clarificărilor:
4 aug 2023, 15:54 - 5 aug 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 aug 2023, 16:00 - 9 aug 2023, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de încărcare/regenerare a cartușelor și deservire a echipamentelor IT
Informația despre anulare
Motivul anulării
Procedură anulată în baza procesului verbal al ședinței grupului de lucru al CNPF (nr. 34 din 11.08.2023) - ofertanul nu a întrunit condiţiile de calificare prevăzute în documentaţia de atribuire pentru achiziția serviciilor de încărcare și regenerare a cartușelor și profilaxie imprimante (cerințe solicitate obligatorii din Anexa nr. 1 la documentele de atribuire ale procedurii (în special p. IV))
Data anulării
11 aug 2023, 14:30
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2023, 15:54
Data ultimilor modificări
11 aug 2023, 14:31
Achizitii.md ID
21087216
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Servicii de încărcare/regenerare a cartușelor și deservire a echipamentelor IT
Buget: 25000.0 MDL
Anulată
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK