1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2023 15:57
până la 14.08.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.08.2023 10:00
până la 01.09.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 660 680 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2023, 15:57 - 14 aug 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 aug 2023, 10:00 - 1 sept 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Echipament tehnic pentru pază inclusiv instalarea acestuia la obiectivele Agenției Naționale pentru Siguranța Alimentelor conform Anexei 2
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Burlac
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2023, 15:37
Data ultimilor modificări
10 aug 2023, 12:20
Valoarea estimată (fără TVA)
660 680 MDL
Achizitii.md ID
21087214
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
16 oct 2023 15:53 - 31 dec 2023 15:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Echipament pentru pază tehnică CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
4.08.23 15:57
rechizite bancare pentru garanția pentru ofertă.docx
Documentele la ofertă
-
4.08.23 15:57
rechizite bancare pentru garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
4.08.23 15:57
anunt_de_participare modificat.docx
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13
anunț de participare modificat.pdf anunț de participare modificat.pdf
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13
anexa 2 la anunțul de participare.doc
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13
anexa 1 la anunțul de participare.docx
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Exterior

Preţul ofertei: 628 619,89 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform criteriului de atribuire prețul cel mai scazut preț și intrunirea cerintelor de calificare și selectie conform documentatiei de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 660 678,73 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări