1
Perioada de actualizare
de la 04.08.2023 15:57
până la 14.08.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.08.2023 10:00
până la 01.09.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 154 870 MDL
Perioada clarificărilor: 4 aug 2023, 15:57 - 14 aug 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 aug 2023, 10:00 - 1 sept 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de pază tehnică a obiectivelor Agenției Naționale pentru Siguranța Alimentelor conform Anexei 1; Echipament tehnic pentru pază inclusiv instalarea acestuia la obiectivele Agenției Națioanle pentru Siguranța Alimentelor conform Anexei 2
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cristina Burlac
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
4 aug 2023, 15:37
Data ultimilor modificări
10 aug 2023, 12:20
Valoarea estimată (fără TVA)
154 870 MDL
Achizitii.md ID
21087214
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
16 oct 2023 15:53 - 31 dec 2023 15:53
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pază tehnică pentru subdiviziunile teritoriale ale Agenției Naționale pentru Siguranța Alimentelor CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
2)
Denumirea
Servicii de pază tehnică a obiectivelor CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
3)
Denumirea
Echipament pentru pază tehnică CPV: 79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
4.08.23 15:57
rechizite bancare pentru garanția pentru ofertă.docx
Documentele la ofertă
-
4.08.23 15:57
rechizite bancare pentru garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
4.08.23 15:57
anunt_de_participare modificat.docx
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13
anunț de participare modificat.pdf anunț de participare modificat.pdf
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13
anexa 2 la anunțul de participare.doc
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13
anexa 1 la anunțul de participare.docx
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS SERVICII PAZA A MAI

Preţul ofertei: 96 793,75 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Întrunirea cerintelor de calificare și selecție stipulate în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări