1
Perioada de actualizare
de la 03.08.2023 14:27
până la 14.08.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.08.2023 12:00
până la 18.08.2023 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 9 178 720 MDL
Perioada clarificărilor: 3 aug 2023, 14:27 - 14 aug 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 aug 2023, 12:00 - 18 aug 2023, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Turcan
Telefonul de contact
79854555
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
3 aug 2023, 14:27
Data ultimilor modificări
9 aug 2023, 15:42
Achizitii.md ID
21087008
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
dl intretinere (003)_07.08.2023.docx
Documentele la ofertă
-
8.08.23 17:03
13.cs lot 13 n34 drochia g33 (r12).doc
Documentele la ofertă
-
8.08.23 17:03
duae g33.doc
Documentele la ofertă
-
9.08.23 15:42
anunț de participare g33 dr.docx
Documentele la ofertă
-
9.08.23 15:42
Data:
4 aug 2023, 10:10
Subiectul întrebării:
Intrebare
Întrebare:
La pozitia 38 DI131 koeficientul alte materiale care este din winsmeta se scoate?
Răspuns (7 aug 2023, 11:13):
Stimate Antreprenor, vă informăm pozitia 38 DI131 coeficientul alte materiale se include
Data:
10 aug 2023, 09:59
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Rugam sa ne explicati de ce in anuntul de participare este indicat suma de 8 974 590,00 iar pe achizitii.md este de 9 178 720,00
Răspuns (10 aug 2023, 10:53):
Buna ziua. Din motive tehnice, care nu tin de Autoritate, in sistem nu poate fi modificata Valoarea estimata. La intrebarea noastra referitor la asta, ni s-a raspuns: ,,Lista modificărilor posibile: — adăugarea documentelor suplimentare sau schimbarea documentelor încărcate anterior; — mărirea perioadelor (este necesar de mări primele două perioade proporțional); — modificarea denumirii/descrierii lotului.,, Astfel, unica solutie a fost publicarea valorii estimative calculate (modificate) in Caietul de sarcini si in Anuntul de participare, la fel a fost modificata valoarea estimativa.
Data:
10 aug 2023, 14:20
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Ce consecinte se asteapta daca antreprenorul nu va avea posibilitatea de a efectua aceste lucrari in timp din cauza conditiilor climaterice care in curind se vor face mai rele, din cauza cimentului pe care dvs il solicitati pentru ca va avea o cerere foarte mare pentru toate raioanele care sunt aceste tipuri de lucrari si posibil sa fie retinere cu asa fel de ciment?
Răspuns (11 aug 2023, 10:12):
Stimate Antreprenor, vă informăm termenul de executare trebuie sa fie respectat, iar in cazul incalcarii acestui termen, antreprenorul va fi penalizat, va informam ca in conformitate cu prevederile contractuale antreprenorul este obligat de a executa lucrarile in termen.
Data:
10 aug 2023, 16:42
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
din Anunțul de participare prevede că termenul de valabilitate a contractului este până la recepția finală a lucrărilor. Deci, conform punctului 18) din Anunțul de participare garanția lucrărilor sau serviciilor de proiectare și de lucrări prevede expres 1 an de la data rcepției la terminarea lucrărilor; Întrebare: La care proces-verbal de recepție Vă referiți: la proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor sau la proces-verbal de recepție finală a lucrărilor cum este menționat totuși în anunț de participare?. Dacă Vă referiți la proces-verbal de recepție finală a lucrărilor atunci cînd se vor factura lucrările de achiziții executate? la finele perioadei de valabilitate a contractului?
Răspuns (11 aug 2023, 10:59):
Stimate Antreprenor, vă informăm Potrivit pct.3 din Regulamentul de recepție a construcțiilor și instalațiilor aferente aprobat prin HG nr.285/1996, 3. Recepţia lucrărilor de construcţie şi a instalaţiilor aferente acestora se efectuează atît la lucrări noi, cît şi la intervenţiile în timp asupra construcţiilor existente (reparaţii capitale, consolidări, reconstrucţii, modificări, modernizări, extinderi etc.) şi se realizează în două etape: 1) recepţia la terminarea lucrărilor; 2) recepţia finală la expirarea perioadei de garanţie. Termenul de garanție de 1 an curge de la data terminării lucrărilor (proces-verbal de recepție la terminarea lucrărilor) şi până la expirarea termenului de un an prevăzut în contract. Lucrările executate de antreprenor se achită în baza proceselor-verbale de recepţie a lucrărilor executate, care se prezintă beneficiarului în condițiile contractului, la momentul prezentării acestora spre recepție. Deci, achitarea tuturor lucrărilor are loc până la recepția la terminarea lucrărilor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.