1
Perioada de actualizare
de la 01.08.2023 11:18
până la 12.08.2023 15:33
2
Propunerea ofertelor
de la 12.08.2023 15:33
până la 19.08.2023 15:33
3
Licitaţie
de la 21.08.2023 14:00
până la 21.08.2023 14:14
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 328 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 aug 2023, 11:18 - 12 aug 2023, 15:33
Perioada de depunere a ofertelor: 12 aug 2023, 15:33 - 19 aug 2023, 15:33
Începutul licitației: 21 aug 2023, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Imprimantă multifuncțională - Conform specificațiilor tehnice solicitate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hristina Luchianciuc
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
1 aug 2023, 11:06
Data ultimilor modificări
1 aug 2023, 12:46
Valoarea estimată (fără TVA)
328 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 280 MDL
Achizitii.md ID
21086648
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Durata contractului
11 sept 2023 11:13 - 31 dec 2023 11:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Imprimantă multifuncțională CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 41.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_actualizat.doc
Documentele la ofertă
-
1.08.23 11:18
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
1.08.23 11:18
documentația standard bunuri tic(1).docx
Documentele la ofertă
-
1.08.23 12:46

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 363 424 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 366 620 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 416 320,83 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Imprimantă multifuncțională
Data:
1 aug 2023, 12:36
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. (eroare la descarcara ”documentația standard bunuri tic.docx”) Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Răspuns (1 aug 2023, 13:11):
Bună ziua. Eroarea tehnică a fost înlăturată. ”Documentația standard” în format word poate fi accesat.
Imprimantă multifuncțională
Data:
11 aug 2023, 14:47
Subiectul întrebării:
Autorizatie
Întrebare:
Buna ziua! Stimate autoritate contractanta, dorim să clarificăm doriți un singur document de livrare specific pentru licitatia data (Autorizatie de la producator) sau un document de livrare permanenta (Partener autorizat)
Răspuns (11 aug 2023, 15:56):
Solicităm autorizație de la producător (MAF) pentru achiziția data.
Imprimantă multifuncțională
Data:
11 aug 2023, 14:48
Subiectul întrebării:
Cartridges
Întrebare:
Buna ziua! Ati indicat Cartridges/toner tub: Standard cartridge.Cartus standard este înțeles ca consumabile, care includ atât toner, cât și cilindru de imagine într-o singură carcasă. Expresia - /toner tub se referă la consumabile separate:recipientul de toner și unitatea de imagine pe care nu solicitați. Ar trebui să înțeleagem că se presupune că dispozitivul trebuie să vină cu cartușe monobloc care să includă atât tonerul, cât și unitatea de cilindru?
Răspuns (11 aug 2023, 15:57):
Dispozitivul trebuie să vină cu cartușe monobloc care să include atât tonerul, cât și unitatea de cilindru.
Imprimantă multifuncțională
Data:
11 aug 2023, 14:51
Subiectul întrebării:
Paper handing
Întrebare:
In caietul de sarcini ati indicat - Paper handing: min. 250 sheet A4 input tray. Majoritatea producătorilor folosesc termenul -input tray- pentru a se referi la tava de intrare multifuncțională. Ar trebui să se înțeleagă că mașina trebuie să aibă cel puțin 1 casetă cu o capacitate de cel puțin 250 de coli și un alimentator multifuncțional cu o capacitate de cel puțin 100 de coli?
Răspuns (11 aug 2023, 15:59):
Imprimanta trebuie să aibă 1 casetă cu o capacitate de 25 de coli și un alimentator multifuncțional cu o capacitate de cel puțin 100 de coli.
Imprimantă multifuncțională
Data:
11 aug 2023, 14:53
Subiectul întrebării:
Duplex
Întrebare:
Să înțelegem că este necesar: Duplex: Yes, ADF Type: Automatic document Feeder, .. Scan Type: ADF 50 sheets, atunci dispozitivul trebuie să ofere scanarea față-verso a documentelor într-o singură trecere?
Răspuns (11 aug 2023, 15:59):
Dispozitivul trebuie să ofere scanare față-verso a documentelor într-o singură trecere.
Imprimantă multifuncțională
Data:
11 aug 2023, 14:55
Subiectul întrebării:
capacitatea
Întrebare:
Specificația prevede că un cartus standard are o capacitate minimă de 2.400 de imprimari și că trebuie inclus aditional și un cartus standard de aceeași capacitate. Vă rugăm să clarificați că ambele cartușe - atât cele de pornire, cât și cele suplimentare - trebuie să aibă cel puțin 2400 de imprimari?
Răspuns (11 aug 2023, 16:00):
Ambele cartușe trebuie să aibă o capacitate de cel puțin 2400 imprimări
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări