1
Perioada de actualizare
de la 01.08.2023 10:38
până la 11.08.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2023 09:00
până la 14.08.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 643 733,33 MDL
Perioada clarificărilor: 1 aug 2023, 10:38 - 11 aug 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2023, 9:00 - 14 aug 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări în incinta Școlii Primare Grădiniței, 88 din or.Codru (Construcție teren minifotbal și reparație antreu grupa Romanița)
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tărîță Mihaela
Telefonul de contact
022792743
Datele achizitiei
Data publicării
1 aug 2023, 10:22
Data ultimilor modificări
1 aug 2023, 10:53
Valoarea estimată (fără TVA)
643 733,33 MDL
Achizitii.md ID
21086631
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), str.Costiujeni, 8
Durata contractului
21 aug 2023 10:24 - 31 dec 2023 10:24
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări în incinta Școlii Primare Grădiniței, 88 din or.Codru (Construcție teren minifotbal și reparație antreu grupa Romanița) CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC LUXGAZ SRL

Preţul ofertei: 637 896,91 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerințelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări