Selectaţi tipul procedurii
Statut
Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA
126 600 MDL
Perioada clarificărilor:
31 iul 2023, 16:56 - 3 aug 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
3 aug 2023, 10:00 - 7 aug 2023, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Lucrării conform caietului de sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
31 iul 2023, 16:56
Data ultimilor modificări
7 aug 2023, 10:00
Achizitii.md ID
21086587
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Lucrări de reparație a unui apartament din str. Academiei, 15/2
Buget: 126600.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Data:
1 aug 2023, 10:13
Subiectul întrebării:
garantia p/oferta
Întrebare:
Nu s-ar putea de achitat garantia pentru oferta pe contul de decontare al Beneficiarului? La achitarea prin banca, pina la suma ofertei de 10000 lei se ia un comision de 500 lei, adica daca garantia catre Dumneavoastra va fi de aproximativ 1000 lei, comisionul la garantie va fi 500 lei
Va multumim
Răspuns (1 aug 2023, 15:43):
la, fel se poate efectua prin transfer la contul autorității contractante (ordin de plată), semnat electronic la următoarele rechizite bancare:
DIRECȚIA GENERALĂ LOCATIV COMUNALĂ ȘI AMENAJARE
c/f 1007601010493
Banca: Trezoreria Regională Centru-Chișinău, TREZMD2X
c/b 2264142001
IBAN: MD36TRPCDV518410A00882AA
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK