1
Perioada de actualizare
de la 31.07.2023 15:16
până la 11.08.2023 15:35
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2023 15:35
până la 16.08.2023 15:35
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 5 769 480 MDL
Perioada clarificărilor: 31 iul 2023, 15:16 - 11 aug 2023, 15:35
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2023, 15:35 - 16 aug 2023, 15:35

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform Caietului de sarcini

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Bucuriei 12a
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Turcan
Telefonul de contact
79854555
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
31 iul 2023, 15:16
Data ultimilor modificări
9 aug 2023, 15:35
Achizitii.md ID
21086561
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
dl intretinere (003)_07.08.2023.docx
Documentele la ofertă
-
8.08.23 16:58
09.cs lot 09 n07 causeni g121(g122).doc
Documentele la ofertă
-
8.08.23 16:58
anunț de participare g121 caus.docx
Documentele la ofertă
-
9.08.23 15:35
duae g121.doc
Documentele la ofertă
-
9.08.23 15:35
Data:
1 aug 2023, 14:33
Subiectul întrebării:
Plata facturilor
Întrebare:
Punctul 3.4. din contractul anexat prevede: Plata facturii finale se va face imediat după verificarea şi acceptarea situaţiei de plată definitive de către Beneficiar. Dacă verificarea se prelungeşte din diferite motive, dar în special datorită unor eventuale litigii, contravaloarea lucrărilor care nu sunt în litigiu va fi plătită imediat. , vă rugăm să indicați nu număr de zile maxim în care se face plata, deoarece așteptăm deja peste 60 zile, și încă nu am ajuns la imediat.
Răspuns (3 aug 2023, 08:34):
Potrivit contractului, PARTEA II, CE ȚINE DE CONDIȚIILE SPECIALE A CONTRACTULUI. Punctul 3.2.1. prevede : ”Achitările vor fi efectuate prin transfer bancar în limitele alocărilor bugetare anuale, eşalonat în termen de 30 de zile bancare, după primirea facturilor fiscale și proceselor - verbale de recepţie a lucrărilor executate, semnate şi acceptate de către Beneficiar.”
Data:
4 aug 2023, 10:52
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
In normativul DB 16 densitatea asfaltului este indicata 2.35, va rugam sa interveniti cu modificari.
Răspuns (4 aug 2023, 17:05):
Beneficiarul a analizat comentariile/solicitările parvenite, în perioada de clarificări de la operatorii economici și vă aduce la cunoștință următoarele: Normele de consum au fost stipulate conform normelor prevăzute în Win Smeta. Analizând certificatele de conformitate a producătorilor de mixtură asfaltică de pe teritoriul R.M. s-a stabilit că densitatea pentru mixtura Tip BA16 variază – în limitele 2390 Kg/m3 - 2480 Kg/m3, fapt ce denotă un consum de material mai mare față de ce prevede programul. În consecință beneficiarul vă informează că în toate caietele de sarcini se modifică consumul de material pentru simbolul DB16H, de la 0,0940t/m2 la 0,0974t/m2.
Data:
11 aug 2023, 13:25
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Precizati va rog tipurile de Indicatoare de circulatie aferent normei DF19A
Răspuns (11 aug 2023, 14:40):
Stimate Antreprenor, vă informăm Indicatoarele de circulatie vor fi instalate dupa reparatia sectoarelor de drum, tipurile de indicatoare vor fi stabilite pe santier.
Data:
11 aug 2023, 13:33
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini. Valoarea estimata.
Întrebare:
Clarificati va rog care este valoarea estimativa veridica pentru prezenta procedura de achizitie publica, mentionam faptul ca pe platforma SIA RSAP MTender este indicata o valoare insa in Anuntul de participare o alta valoare
Răspuns (11 aug 2023, 14:06):
1. Buna ziua. Din motive tehnice, care nu tin de Autoritate, in sistem nu poate fi modificata Valoarea estimata. La intrebarea noastra referitor la asta, ni s-a raspuns: ,,Lista modificărilor posibile: — adăugarea documentelor suplimentare sau schimbarea documentelor încărcate anterior; — mărirea perioadelor (este necesar de mări primele două perioade proporțional); — modificarea denumirii/descrierii lotului.,, Astfel, unica solutie a fost publicarea valorii estimative calculate (modificate) in Caietul de sarcini si in Anuntul de participare, la fel a fost modificata valoarea estimativa.
Data:
11 aug 2023, 14:44
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Precizati va rog tipurile de Indicatoare de circulatie aferent normei DF19A. Mentionam faptul ca pentru elaborarea corecta a ofertei este necesar sa cunoastem tipul indicatoarelor, deoarece pretul de achizitie al acestuia difera semnificativ.
Răspuns (11 aug 2023, 14:45):
Stimate Antreprenor, vă informăm Indicatoarele de circulatie vor fi instalate dupa reparatia sectoarelor de drum, tipurile de indicatoare vor fi stabilite pe santier.
Data:
11 aug 2023, 14:46
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Indicati va rog tipul si parametrii Stilpului din polietilena alba pentru dirijarea circulatiei aferent normei DF18A
Răspuns (11 aug 2023, 15:23):
cerintele tehnice si constuctia stalpilor de ghidare trebuie sa fie de tip D3 si sa corespunda in conformitate cu SM SR EN 12899-3:2010
Data:
11 aug 2023, 14:53
Subiectul întrebării:
indicatoare
Întrebare:
in temeiul legii 131/2015 art. 35 pct (2). Autoritatea contractantă are obligaţia de a răspunde, în mod clar, complet şi fără ambiguităţi, cît mai repede posibil, la orice clarificare solicitată. Va rugam sa va conformati prevederilor legislative in vigoare. Atragem atentia ca pretul de achizitie difera de la 700 lei pina la 3500 lei deci este un element important tipul inficatoarelor solicitate.
Răspuns (11 aug 2023, 14:57):
Stimate Antreprenor, vă informăm Indicatoarele de circulatie vor fi instalate dupa reparatia sectoarelor de drum, tipurile de indicatoare vor fi stabilite pe santier.
Data:
11 aug 2023, 14:59
Subiectul întrebării:
Raport de verificare
Întrebare:
Va rugam sa publicati raportul de verificare al devizului de cheltuieli estimativ
Răspuns (11 aug 2023, 15:20):
Caietul de sarcini publicat este alcatuit conform devizului de cheltuieli estimativ.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.