1
Perioada de actualizare
de la 31.07.2023 11:59
până la 07.08.2023 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 07.08.2023 12:00
până la 14.08.2023 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 623 518,07 MDL
Perioada clarificărilor: 31 iul 2023, 11:59 - 7 aug 2023, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 aug 2023, 12:00 - 14 aug 2023, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparatia strazii Chisinaului din or. Singera cu aplicarea straturilor bituminoase subtiri de tip Slurry Seal.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Popa Valeriu
Telefonul de contact
022 41-30-41
Datele achizitiei
Data publicării
31 iul 2023, 11:52
Data ultimilor modificări
3 aug 2023, 9:09
Valoarea estimată (fără TVA)
623 518,07 MDL
Achizitii.md ID
21086488
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2091, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Sîngera, or.Singera str.31 august nr.22
Durata contractului
16 aug 2023 11:59 - 31 dec 2023 11:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparatia strazii Chisinaului din or. Singera cu aplicarea straturilor bituminoase subtiri de tip Slurry Seal. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
ANUNT
31.07.23 11:59
slurry seal caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
CAIET DE SARCINI
31.07.23 11:59
duae str.chisinau slarry seal.doc
Documentele la ofertă
DUAE
31.07.23 11:59
ds_lucrari slurry seal.docx
Documentele la ofertă
DOC STAND
31.07.23 11:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ROBRICONS

Preţul ofertei: 596 165,04 MDL
Statut: Învingător
Motivul: invingator
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări