1
Perioada de actualizare
de la 26.07.2023 20:06
până la 31.07.2023 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.07.2023 16:00
până la 03.08.2023 23:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 400 718,90 MDL
Perioada clarificărilor: 26 iul 2023, 20:06 - 31 iul 2023, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 iul 2023, 16:00 - 3 aug 2023, 23:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Constructia si amenajarea terenului de joaca pentru copii in s.Baimaclia , r. Causeni , etapa I
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
7710, MOLDOVA, Căuşeni, s.Baimaclia (r-l Căuşeni), r.Causeni s.Baimaclia str D.Cantimir
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Adrian Cojocaru
Telefonul de contact
78207250
Datele achizitiei
Data publicării
26 iul 2023, 20:02
Data ultimilor modificări
26 iul 2023, 20:06
Valoarea estimată (fără TVA)
400 718,90 MDL
Achizitii.md ID
21086157
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
7710, MOLDOVA, Căuşeni, s.Baimaclia (r-l Căuşeni), r.Causeni s.Baimaclia str D.Cantimir
Durata contractului
5 aug 2023 18:00 - 30 dec 2023 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Constructia si amenajarea terenului de joaca pentru copii in s.Baimaclia , r. Causeni , etapa I CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
26.07.23 20:06
caietul de sarcini.semnat.pdf caietul de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
26.07.23 20:06
documentatia standart lucrari.pdf documentatia standart lucrari.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
26.07.23 20:06
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anuntul de participare
26.07.23 20:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Standard Impex SRL

Preţul ofertei: 337 552,62 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintilor solicitate in Documentatia Standart
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

LIVART PRIM SRL

Preţul ofertei: 350 162,97 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

SERGORP-PRIM

Preţul ofertei: 460 655,79 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

S.R.L Nova Nivel Grup

Preţul ofertei: 497 867,56 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări