1
Perioada de actualizare
de la 25.07.2023 17:22
până la 30.07.2023 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.07.2023 00:00
până la 02.08.2023 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 374 965,63 MDL
Perioada clarificărilor: 25 iul 2023, 17:22 - 30 iul 2023, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 30 iul 2023, 0:00 - 2 aug 2023, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de amenajare a unui teren de joacă și fitness pentru copii în s. Cîșlița-Prut
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5315, MOLDOVA, Cahul, s.Cîşliţa-Prut, S.Cîșlița-Prut
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lilia Nicula
Telefonul de contact
067217996
Datele achizitiei
Data publicării
25 iul 2023, 17:05
Data ultimilor modificări
25 iul 2023, 17:22
Valoarea estimată (fără TVA)
374 965,63 MDL
Achizitii.md ID
21085972
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5315, MOLDOVA, Cahul, s.Cîşliţa-Prut, S.Cîșlița-Prut
Durata contractului
4 aug 2023 08:00 - 30 nov 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajare a unui teren de joacă și fitness pentru copii în s. Cîșlița-Prut CPV: 45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului
teren de joaca anunt_de_participare_bunuri_si_servicii_26_10_2021_0.signed.pdf
Lucrări de amenajare a unui teren de joacă și fitness pentru copii în s. Cîșlița-Prut
25.07.23 17:22
cislita amenajare teren de joaca 2023 caiet.pdf
Lucrări de amenajare a unui teren de joacă și fitness pentru copii în s. Cîșlița-Prut
25.07.23 17:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Trend-Construct

Preţul ofertei: 373 250 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări