Achiziţie publică
21085791
Lotul 1. Lucrări de reparație a birourilor la Aparatul Central al Casei Naționale de Asigurări Sociale, mun. Chișinău, str. Gh. Tudor, 3
1
Perioada de actualizare
de la 24.07.2023 11:49
până la 29.07.2023 11:06
până la 29.07.2023 11:06
2
Propunerea ofertelor
de la 29.07.2023 11:06
până la 08.08.2023 08:06
până la 08.08.2023 08:06
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
198 034 MDL
Perioada clarificărilor:
24 iul 2023, 11:49 - 29 iul 2023, 11:06
Perioada de depunere a ofertelor:
29 iul 2023, 11:06 - 8 aug 2023, 8:06
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform volumelor de lucrări din Anexa nr 1
Îndeplinirea pct. 20 Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului – alin 1,2,3,5,6
Îndeplinirea pct. 20 Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului – alin 1,2,3,5,6
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
27 iul 2023, 11:06
Valoarea estimată (fără TVA)
198 034 MDL
Achizitii.md ID
21085791
MTender ID
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Aparatul Central al Casei Naționale de Asigurări Sociale, mun. Chișinău, str. Gh. Tudor, 3
Durata contractului
14 aug 2023 03:00 - 16 oct 2023 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul 1. Lucrări de reparație a birourilor la Aparatul Central al Casei Naționale de Asigurări Sociale, mun. Chișinău, str. Gh. Tudor, 3
CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
S.R.L 'VIC DAR COM'
Preţul ofertei:
172 058,42 MDL
Statut:
Anulat
Conform Deciziei grupului de lucru
16.08.23 16:14
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
decizia-de-atribuirenr29lucrăriaccnassemnatsemnatsemnatsemnatsemnatsignedsigned.pdf
ID: 06ef8653-4926-4f3d-998a-9a9979f552f5
Anunț de atribuire
16.08.23 16:14
scrvicdarcomsemnat(1).pdf
ID: fe0bc835-b20f-4428-a0af-029f4fabe0b2
Anunț de atribuire
16.08.23 16:14
Documentele depuse cu oferta
Documente de calificare
Data încărcării:
8.08.23 07:50
Data deschiderii:
8.08.23 08:14
Documente de calificare
Data încărcării:
8.08.23 07:50
Data deschiderii:
8.08.23 08:14
Documente de calificare
Data încărcării:
8.08.23 07:50
Data deschiderii:
8.08.23 08:14
graficul de executare a lucrărilor.signed.pdf
graficul de executare a lucrărilor.signed.pdf
ID: dab919a6-1b81-4397-af75-7b19ef822a3d
Documente de calificare
Data încărcării:
8.08.23 07:50
Data deschiderii:
8.08.23 08:14
Documente de calificare
Data încărcării:
8.08.23 07:50
Data deschiderii:
8.08.23 08:14
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK