1
Perioada de actualizare
de la 24.07.2023 15:49
până la 04.08.2023 16:29
2
Propunerea ofertelor
de la 04.08.2023 16:29
până la 07.08.2023 16:29
3
Licitaţie
de la 08.08.2023 15:00
până la 08.08.2023 15:18
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 660 000 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iul 2023, 15:49 - 4 aug 2023, 16:29
Perioada de depunere a ofertelor: 4 aug 2023, 16:29 - 7 aug 2023, 16:29

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrările includ următoarele: demontarea pavajului vechi, casetarea zonei cu tasari, nivelarea, compactarea suprafeței fundației, repararea locală a bordurelor și montarea pavajului nou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2008, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ghioceilor 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Constantin Ciocan
Telefonul de contact
079210477
Datele achizitiei
Data publicării
24 iul 2023, 15:49
Data ultimilor modificări
2 aug 2023, 16:29
Achizitii.md ID
21085786
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
ds_lucrari (3).docx
Documentele la ofertă
Documentatia standart pentru lucrări
24.07.23 15:49
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-Document Unic de Achizitii European
24.07.23 15:49
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt de participare COP Lucrări de reparație a pavajului
24.07.23 15:49
specificatii tehnice.docx
Documentele la ofertă
-Specificatii tehnice
24.07.23 15:49
caiet de sarcini .semnat.pdf caiet de sarcini .semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Caiet de sarcini
24.07.23 15:49
specificatii de pret.docx
Documentele la ofertă
-Specificatii de preț
24.07.23 15:49
formular de deviz.docx
Documentele la ofertă
-Formular de deviz
2.08.23 16:29
Lucrări de reparație a pavajului din fața Pavilionului Central al C.I.E. Moldexpo S.A.
Data:
27 iul 2023, 11:57
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Atașați vă rog, F1 desfasurata - Conform Anexa nr. 23 la Documentația standard nr.69 din 7 mai 2021 -CAIET DE SARCINI FORMULARUL DE DEVIZ NR.1 – LISTA CU CANTITĂȚILE DE LUCRĂRI. Este necesar ca devizul de cheltuieli sa fie elaborat conform cerințelor CP L.01.01-2012 ”Instrucțiuni privind întocmirea devizelor pentru lucrări de construcție-montaj prin metoda de resurse”, Hotărîrea Guvernului Republicii Moldova nr. 1570 din 09 decembrie 2002 ”Cu privirile la măsurile urgente de trecere la baza nouă de deviz în construcții”
Răspuns (2 aug 2023, 16:30):
Formularul de deviz cerut este încărcat în sistem
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.