1
Perioada de actualizare
de la 20.07.2023 16:21
până la 31.07.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.07.2023 10:00
până la 10.08.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 3 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iul 2023, 16:21 - 31 iul 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 iul 2023, 10:00 - 10 aug 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul II: Lucrări de amenajare a teritoriului, parcării, reabilitarea căilor de acces adiacente Spitalului raional Rezina, intersecția str. Voluntarilor - 27 August 1989 – str. Șciusev, or. Rezina
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Simion Tatarov
Telefonul de contact
025422644
Datele achizitiei
Data publicării
20 iul 2023, 16:10
Data ultimilor modificări
20 iul 2023, 16:44
Valoarea estimată (fără TVA)
3 800 000 MDL
Achizitii.md ID
21085545
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5401, MOLDOVA, Rezina, or.Rezina (r-l Rezina), or. Rezina, str. 27 August, 1
Durata contractului
18 aug 2023 16:19 - 31 dec 2023 16:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul II: Lucrări de amenajare a teritoriului, parcării, reabilitarea căilor de acces adiacente Spitalului raional Rezina, intersecția str. Voluntarilor - 27 August 1989 – str. Șciusev, or. Rezina CPV: 45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Sigma VenMer

Preţul ofertei: 3 287 767,04 MDL
Statut: Învingător
Motivul: toate documentele solicitate au fost prezentate si corespund cerintelor tehnice solicitate in documentatia standard/caietul de sarcini
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Caves Grup SRL

Preţul ofertei: 3 334 149,06 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SC Foremcons SRL

Preţul ofertei: 4 897 916,73 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări