1
Perioada de actualizare
de la 19.07.2023 16:18
până la 09.08.2023 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 09.08.2023 16:30
până la 29.08.2023 16:30
3
Licitaţie
de la 30.08.2023 15:00
până la 30.08.2023 15:23
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 7 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 iul 2023, 16:18 - 9 aug 2023, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 9 aug 2023, 16:30 - 29 aug 2023, 16:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Conform cerințelor menționate în Caietul de sarcini (Anexa nr. 1)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2059, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Petricani 19
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Hristina Luchianciuc
Telefonul de contact
022259610
Datele achizitiei
Data publicării
19 iul 2023, 16:18
Data ultimilor modificări
20 iul 2023, 9:18
Achizitii.md ID
21085378
CPV
35100000-5 - Echipament de urgenţă şi de siguranţă
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Sisteme de termoviziune
Buget: 7500000.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_actualizat.doc
Documentele la ofertă
-
19.07.23 16:18
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-
19.07.23 16:18
documentația standard sisteme de termoviziune.docx
Documentele la ofertă
-
19.07.23 16:18
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
19.07.23 16:18
Data:
20 iul 2023, 09:18
Subiectul întrebării:
Lucrările de instalare
Întrebare:
Bună ziua, procedura de achiziție include și lucrările de instalare a sistemului sau doar achiziționarea? Mulțumesc
Răspuns (20 iul 2023, 15:11):
Bună ziua. Procedura de achiziție prevede doar achiziționarea bunurilor
Data:
20 iul 2023, 17:59
Subiectul întrebării:
Soft
Întrebare:
Rugam sa specificati daca oferta trebuie sa includa soft de gestionare, sau exista deja un soft in care urmeaza a fi integrat echipamentul?
Răspuns (21 iul 2023, 09:32):
Bună ziua. Toate cerințele înaintate de către IGPF sunt menționate în Caietul de sarcini. Astfel, operatorul economic trebuie să livreze și softul de gestionare (conform Caietului de sarcini).
Data:
28 iul 2023, 11:47
Subiectul întrebării:
Service Centru Autorizat și Autorizație de la Producător
Întrebare:
Bună ziua, în cazul în care Operatul Economic dispune de Service Centru Autorizat și de Autorizație, dar nu a Producătorului echipamentului propus în ofertă (a altui producător), poate să propună oferta pentru această procedura de achiziție sau vor fi respinși?
Răspuns (28 iul 2023, 16:02):
Bună ziua. Stimate operator, noi în calitate de autoritate contractantă nu putem interzice depunerea ofertei din partea dumneavoastră. Cerințele solicitate de către IGPF la procedura dată, sunt menționate în Anexa nr. 1 ”Caiet de sarcini” și Anunțul de participare
Data:
1 aug 2023, 09:25
Subiectul întrebării:
Echipamente livrate
Întrebare:
Buna ziua, solicitam sa ne informati echipamentele livrate urmeaza sa fie montate in esantion ales pe turnuri existente?, ori numai se va executa teste functionale?
Răspuns (1 aug 2023, 10:23):
Bună ziua. Se vor efectua teste de funcționalitate
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.