1
Perioada de actualizare
de la 19.07.2023 13:44
până la 31.07.2023 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 31.07.2023 11:00
până la 03.08.2023 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 432 MDL
Perioada clarificărilor: 19 iul 2023, 13:44 - 31 iul 2023, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 31 iul 2023, 11:00 - 3 aug 2023, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Codruta Alina Popescu, Sebastian Mihai Armean Curs de comunicare medicală pentru studenții de la Medicină generală. - Ed. Medicală Universitară ”Iuliu Hațieganu”, Cluj-Napoca, 2019
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Cadelnic
Telefonul de contact
022-205265
Datele achizitiei
Data publicării
19 iul 2023, 13:30
Data ultimilor modificări
19 iul 2023, 13:44
Valoarea estimată (fără TVA)
432 MDL
Achizitii.md ID
21085339
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 165
Durata contractului
28 aug 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Publicații didactice și științifice CPV: 22100000-1 - Cărţi, broşuri şi pliante tipărite
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
duae.doc
19.07.23 13:44
declaratie.doc
tenderNotice
declaratie.doc
19.07.23 13:44
Documentația standard.docx
Documentele la ofertă
Documentația standard.docx
19.07.23 13:44
Anunt de participare.docx
tenderNotice
Anunt de participare.docx
19.07.23 13:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Moldpresa Grup

Preţul ofertei: 560 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde conform cerințelor solicitate în Anunțul de participare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări