Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 4 246 152 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iul 2023, 9:44 - 2 aug 2023, 10:31
Perioada de depunere a ofertelor: 2 aug 2023, 10:31 - 9 aug 2023, 10:31

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reaparație a învelitorii acoperișului pentru imobil ( secția de prelucrare a lemnului nr. 1, secția de prelucrare a lemnului nr. 2, secția de mecanizare)

Informația despre anulare
Motivul anulării
Documentatia standart nu corepunde cu lucrările solicitate si sunt necesare unele modificari
Data anulării
31 iul 2023, 9:59
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-7201, MOLDOVA, Şoldăneşti, or.Şoldăneşti, str. 31 August 125
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anatolii Cojocari
Telefonul de contact
069137007
Datele achizitiei
Data publicării
20 iul 2023, 9:44
Data ultimilor modificări
31 iul 2023, 10:34
Achizitii.md ID
21085257
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Data:
20 iul 2023, 10:47
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua.Se poate de participat la un singur lot?
Răspuns (20 iul 2023, 11:00):
Buna ziua, Da.
Data:
20 iul 2023, 13:53
Subiectul întrebării:
Caet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua.Ce fel de materiale bituminoase se vor folosi si cite straturi.
Răspuns (20 iul 2023, 16:00):
Acoperisurl din Linocrom in 2 straturi.
Data:
20 iul 2023, 14:30
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. La caiete de sarcini lipsesc - simbol norme si Cod rеsursе! Verificati caiete.
Răspuns (20 iul 2023, 16:01):
Buna ziua, Corectez caietul de sarcini. Multumesc
Data:
20 iul 2023, 15:33
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Publicați Vă rog și caietul de sarcini desfășurat
Răspuns (24 iul 2023, 09:27):
am publicat caietul de sarcini modificat. Multumesc
Data:
20 iul 2023, 15:43
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Explicați cerințele din pct.3, anexa 21. Fiecare în parte or, noi nu înțelegem ce fel de manual de instrucțiuni și un catalog de piese de schimb pentru bunurile furnizate și alte solicitări referitor la bunuri furnizate cînd conform codului CPV, AC achiziționează lucrări. Aveți nevoie manual de instrucțiuni și un catalog de piese de schimb pentru pentru membrane bituminoase? sau manual de utilizare și un catalog de piese de schimb pentru membrane bituminoase?
Răspuns (24 iul 2023, 09:30):
din motiv că lucrările se vor efectua cu materialele prestatorului solicităm un catalog sau oferta pentru materiale care vor fi folosite ( am modificat in pc 3 cerintele din caietul de sarcini) multumesc.
Data:
20 iul 2023, 15:49
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Conform Art.26, alin.12, LP 131-2015- ponderea minimă pe care elementul de preţ o are în cadrul criteriului de atribuire a contractului de achiziţii publice pentru contractele de achiziţii publice de lucrări este de 80%. Astfel ponderile stabilite de AC nu se încadrează în limitile legale. Aplicați modificările necesare.
Răspuns (24 iul 2023, 09:32):
Am modificat procentajul criteriului de atribuire : 80% cel mai mic preț și 20% cea mai buna calitate( perioada de garanție)
Data:
20 iul 2023, 15:51
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Care e formula de evaluare a criteriului de Raport calitate?
Răspuns (24 iul 2023, 09:34):
Cel mai mic preț – 80% - Pentru cel mai mic preț se va acorda punctajul maxim alocat, - Pentru celelalte prețuri ofertate punctajul P(n) se calculează proporțional : P(n) = Preț minim ofertat / Preț(n) x punctajul maxim alocat Raport de calitate 20% - Pentru cea mai mare perioada de garanție a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat - Pentru alte periode ( mai mici) se va acorda punctajul pentru oferta : Punctaj (n) = perioada de garanție ( n) / perioada de garanție maximă *punctajul maxim alocat
Data:
20 iul 2023, 19:12
Subiectul întrebării:
garantie bancara
Întrebare:
Care este cuantumul (%) garantiei bancare.
Răspuns (24 iul 2023, 09:34):
Garantia bancara- 1%
Data:
21 iul 2023, 09:26
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
S-a solicitat la caietul de sarcini sa introduceti - simbol norme si Cod rеsursе! Acestea lipsesc! Ati raspuns ca ati modificat dar nu ati facut-o !!
Răspuns (24 iul 2023, 09:36):
Din motiv ca au fost solicitate mai multe schimbari/ clarificari , am facut toate modificarile cerute si am publicat, imi cer scuze de intoirziere. Multumesc
Data:
21 iul 2023, 09:27
Subiectul întrebării:
Caiertul de sarcini
Întrebare:
Va rugam sa specificati care sunt cerintele la membranele bituminoase?
Răspuns (24 iul 2023, 09:37):
Am moficat caietul de sarcini pc.3 Tipul membranei : I strat – poliester II strat – poliester armat din piatră naturala Masa membranei : nu mai mică de 4 kg/m2 pentru stratul I, nu mai mică de 5 kg/m2 pentru stratul II Rezistența la rupere a membranei : nu mai mică de 650 H/m pentru stratul I nu mai mică de 700 H/m pentru stratul II Elasticitate la îndoire: nu mai mică de 20 ° C pentru stratul I nu mai mică de 25 ° C pentru stratul II Rezistența la temperature : nu mai mică de 95 ° C pentru stratul I nu mai mică de 100 ° C pentru stratul II
Data:
24 iul 2023, 19:42
Subiectul întrebării:
clarificare
Întrebare:
ce fel de piese de schimb pentru pentru membrane bituminoase? mai exact Vă rugăm... cum se numește acea piesă de schimb?
Răspuns (25 iul 2023, 08:12):
caietul de sarcini a fost modificat la 24.07.23 si anume "Furnizați un catalog de materiale folosite în lucrarile de reparație ( lucrările se for efectua cu materialele furnizorului ) ."
Data:
26 iul 2023, 14:51
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
La pozitiile din Caietele de sarcini, la Norma CE13B si CE13B2 se vorbeste despre "fixarea mecanică" a învelitorilor, dar membranele bituminoase se "lipesc cu flaсăra", adica trebuie sa fie alta norma - CE13A și CE13A2. Va rugam sa modificati prin a include normele corecte.
Răspuns (31 iul 2023, 10:26):
Vom modifica normele si vom anunta o alta achizitie
Data:
26 iul 2023, 16:01
Subiectul întrebării:
Anexa 21
Întrebare:
Excludeti Vă rugăm punctul 3 din Anexa 21 dacă totuși confirmați că aceste solicitări nu se aplică procedurii în cauză
Răspuns (31 iul 2023, 10:26):
Aceasta achizitie o vom anula, vom efectua modific[rile cerute si vom anun'ta o alta achizitie. Multumesc
Data:
27 iul 2023, 17:23
Subiectul întrebării:
Clarificare
Întrebare:
Conform denumirii lucrărilor și a codului cpv, autoritatea contractantă organizează procedură de achiziție publică de lucrări. De ce ați publicat documentația standard de bunuri și servicii dacă intenționați să achiziționați lucrări? considerăm că trebuie să înlocuiți documentația standard.
Răspuns (31 iul 2023, 10:31):
Din motiv ca am publicat gresit documnetatia standart, vom anula aceasta achizie si vom publica din nou corectat. Multumesc
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.