1
Perioada de actualizare
de la 11.07.2023 16:29
până la 17.07.2023 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.07.2023 10:00
până la 25.07.2023 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iul 2023, 16:29 - 17 iul 2023, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 iul 2023, 10:00 - 25 iul 2023, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Reparatia capitala a sistemelor de ventilare si antiincendiara a incaperilor caminului pentru copii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3420, MOLDOVA, Hînceşti, s.Cărpineni, str Independenéi 28
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Macari
Telefonul de contact
026928251
Datele achizitiei
Data publicării
11 iul 2023, 14:26
Data ultimilor modificări
14 iul 2023, 9:12
Valoarea estimată (fără TVA)
1 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21084526
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3420, MOLDOVA, Hînceşti, s.Cărpineni, str Independenéi 28
Durata contractului
27 iul 2023 16:26 - 30 dec 2023 16:26
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrari de reparatie CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia standart lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
11.07.23 16:29
duae.doc
Documentele la ofertă
-
13.07.23 14:39
caiet de sarcini.signed (1).pdf caiet de sarcini.signed (1).pdf
Documentele la ofertă
-
13.07.23 14:39
anunt_de_participare (11.07).signed (1).pdf anunt_de_participare (11.07).signed (1).pdf
Documentele la ofertă
-
13.07.23 14:39
caiet de sarcini.signed (1).pdf caiet de sarcini.signed (1).pdf
Documentele la ofertă
-
13.07.23 16:11
Documentele lotului
duae.doc
-
11.07.23 16:29
anunt_de_participare (11.07).signed (1).pdf
-
13.07.23 16:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Dina - Cociug

Preţul ofertei: 855 848,23 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerintelor
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări