1
Perioada de actualizare
de la 11.07.2023 12:43
până la 21.07.2023 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.07.2023 09:00
până la 01.08.2023 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 34 000 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iul 2023, 12:43 - 21 iul 2023, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iul 2023, 9:00 - 1 aug 2023, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Cartușe lungime 90 mm;de unică folosință; compatibil cu Stapler liniar reutilizabil.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
11 iul 2023, 12:39
Data ultimilor modificări
13 iul 2023, 10:43
Valoarea estimată (fără TVA)
34 000 MDL
Achizitii.md ID
21084513
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
8 aug 2023 03:00 - 31 dec 2023 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
4.Cartuș p/u stapler liniar (90 mm) CPV: 33141120-7 - Cleme, suturi, ligaturi
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
10.duae.doc
Documentele la ofertă
-
11.07.23 12:43
11.declaratie (new 24.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
11.07.23 12:43
8.anunt de participare 21084513.pdf 8.anunt de participare 21084513.pdf
Documentele la ofertă
-
13.07.23 10:43
9.doc. standard.docx
Documentele la ofertă
-
13.07.23 10:43

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MED-M

Preţul ofertei: 39 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta/mostra corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări