1
Perioada de actualizare
de la 07.07.2023 19:57
până la 11.08.2023 17:19
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2023 17:19
până la 17.09.2023 17:19
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 24 148 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iul 2023, 19:57 - 11 aug 2023, 17:19
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2023, 17:19 - 17 sept 2023, 17:19
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 37 Pansament adeziv hipoalergen pentru ochi
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2023, 16:38
Data ultimilor modificări
9 aug 2023, 17:19
Valoarea estimată (fără TVA)
24 148 MDL
Achizitii.md ID
21084318
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 ian 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 37 Pansament adeziv hipoalergen pentru ochi CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 22360.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
7.07.23 19:57
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
7.07.23 19:57
contract model 14.07.doc
Documentele la ofertă
-
14.07.23 17:47
anunt de participare-partea ii 09.08.23.signed.pdf anunt de participare-partea ii 09.08.23.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:19
formularele-partea ii.xlsx
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:19
lista de distribuție.xlsx
Documentele la ofertă
-
9.08.23 17:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

MED-M

Preţul ofertei: 19 073,08 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Electeh SRL

Preţul ofertei: 30 186 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Medglobalfarm

Preţul ofertei: 30 745 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

IM Natusana SRL

Preţul ofertei: 31 304 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot nr. 37 Pansament adeziv hipoalergen pentru ochi
Data:
10 aug 2023, 16:00
Subiectul întrebării:
Pansament adeziv hipoalergen pentru ochi
Întrebare:
La licitatiile anterioare, chiar si acelas SCR, valoarea estimativa la Pansament adeziv hipoalergen pentru ochi e in jur de 3 lei, de unde ati luat asa pret, luand in consideratie ca un simplu pansament pentru ochi, pe baza de tifon, fara adeziv costa mai mult de 1 leu (SCM Sf. Treime). Va rugam sa modificati valoarea estimativa.
Răspuns (11 aug 2023, 16:20):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziţie publică un act al autorităţii contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări