1
Perioada de actualizare
de la 07.07.2023 19:53
până la 11.08.2023 17:10
2
Propunerea ofertelor
de la 11.08.2023 17:10
până la 17.09.2023 17:10
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 239 265 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iul 2023, 19:53 - 11 aug 2023, 17:10
Perioada de depunere a ofertelor: 11 aug 2023, 17:10 - 17 sept 2023, 17:10
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lot nr. 157 Set cateter pentru vena subclaviculară
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Balta
Telefonul de contact
+ 373 022 222 364
Datele achizitiei
Data publicării
7 iul 2023, 16:28
Data ultimilor modificări
9 aug 2023, 17:10
Valoarea estimată (fără TVA)
239 265 MDL
Achizitii.md ID
21084315
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Durata contractului
1 ian 2024 02:00 - 31 dec 2024 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lot nr. 157 Set cateter pentru vena subclaviculară CPV: 33100000-1 - Echipamente medicale
Cantitatea: 2045.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
7.07.23 19:53
duae_ro_0 (1).doc
Documentele la ofertă
-
7.07.23 19:54
contract model 14.07.doc
Documentele la ofertă
-
14.07.23 17:49
Anunt de participare-partea I 16.08.23.docx
Documentele la ofertă
Anunt de participare-partea I 16.08.23.docx
18.08.23 08:41
Lista de distribuție.xlsx
Documentele la ofertă
Lista de distribuție.xlsx
18.08.23 08:43
Formularele-partea I 16.08.23.xlsx
Documentele la ofertă
Formularele-partea I 16.08.23.xlsx
18.08.23 08:44

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SOGNO

Preţul ofertei: 230 062,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

MED-M

Preţul ofertei: 255 369,37 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Lot nr. 157 Set cateter pentru vena subclaviculară
Data:
12 iul 2023, 01:04
Subiectul întrebării:
Specificații
Întrebare:
Conform Legii 131/15 privind achizițiile publice Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor (1) Specificațiile tehnice ale bunurilor, lucrărilor şi serviciilor solicitate de autoritatea contractantă vor reprezenta o descriere exactă şi completă a obiectului achiziţiei, astfel încît fiecare cerinţă şi criteriu, stabilite de autoritatea contractantă, să fie îndeplinite. Aliniatul (9) Specificaţiile tehnice trebuie să permită oricărui ofertant accesul egal la procedura de atribuire şi nu trebuie să aibă ca efect introducerea unor obstacole nejustificate de natură să restrîngă concurenţa între operatorii economici. Prin specificația solicitată îngrădiți operatorii economici să depună oferte corespunzătoare și într-un final să anulați procedura de achiziție la infinit. Într-un singur lot solicitați 4 produse!!! Or, ținem să vă informăm că producătorii nu stau să execute comenzile ”la o bătaie din deget”, și nici stocuri nu pot fi făcute în avans, așa cum se solicită că termenul de valabilitate trebuie să fie 80% din termenul inițial. Vă rugăm să solicitați cerințe care au o logică și corelație la toate etapele procedurii și până la executare. Drept exemplu poate servi lotul 157 din cadrul LP ocds-b3wdp1-MD-1688737102055 https://achizitii.md/ro/public/tender/21084318/lot/11660625/ Mulțumim anticipat!
Răspuns (18 iul 2023, 17:05):
Bună ziua. În urma analizei textului clarificării nu au fost depistați parametrii care ar fi un impediment de participare. Se solicită un lot cu cerințe minime, care să permită livrarea mai multor mărimi în depedență de necesitățile reale ale beneficiarului final. Vă mulțumim
Lot nr. 157 Set cateter pentru vena subclaviculară
Data:
17 iul 2023, 09:59
Subiectul întrebării:
Mărime lumen
Întrebare:
Solicităm respectuos să indicați mărimea lumenului și numărul de lumene. Din specificațiile tehnice solicitate nu este clar numărul lumenelor.
Răspuns (9 aug 2023, 16:55):
Bună ziua. La lotul dat se vor opera modificări în documentația standard din 09.08.2023.
Lot nr. 157 Set cateter pentru vena subclaviculară
Data:
10 aug 2023, 10:26
Subiectul întrebării:
Mod de evaluare
Întrebare:
Pentru EXACT același produs, solicitați specificații milimetrice și constituie temei de respingere o necorespundere micromilimetrică. Pe de altă parte în acest lot ați inclus cîteva sute de variante de produse. 1) Cateter 22G, lungimea 8cm, BILUMEN, ac 38 cm, ghid 38cm; și Cateter 22G, lungimea 8cm, MONOLUMEN, ac 38 cm, ghid 38cm 2) Cateter 22G, lungimea 9 cm... 3) Cateter 22G, lungimea.....până la cm. Apoi începem de la cateter 18G și 16G. Apoi adăugăm aceleași mărimi, doar că pentru monolumen și bilumen, pentru că sunt produse diferite și cel mai important - PREȚURI DIFERITE. Apoi pentru toate aceste combinații avem și lungimea acului de 38-50cm, precum și a ghidului 38-50mm. Toate aceste cerințe una peste alta va face imposibilă evaluarea corectă a acestui lot. Vă rugăm să specificați modul de evaluare a acestui lot, astfel ca ofertanții să nu interpreteze eronat cerințele pe care trebuie să le respecte. Modificarea operată duce în eroare și mai mult potențialii ofertanți. Mulțumim.
Răspuns (11 aug 2023, 16:19):
Conform art. 35 alin. 1 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări privind documentaţia de atribuire. Termenul de solicitare a clarificărilor se calculează de la data publicării anunțului de participare și a documentației de atribuire, constituind: a) 9 zile – în cazul în care valoarea estimată a contractului de achiziții publice este egală cu sau mai mare decît pragurile prevăzute la art. 2 alin. (3). Potrivit art. 82 alin. (1) din Legea nr. 131/03.07.2015, operatorul economic care are sau a avut un interes în obținerea unui contract de achiziție publică și care consideră că în cadrul procedurilor de achiziţie publică un act al autorităţii contractante a vătămat un drept al său recunoscut de lege, în urma cărui fapt a suportat sau poate suporta prejudicii, este în drept să conteste actul respectiv în modul stabilit de prezenta legea. În același timp, CAPCS a luat în considerare prevederile pct. 27 subpct. 1), pct. 28 subpct. 1) și subpct. 5), pct. 29 subpct. 1) și subpct. 3) din Regulamentul cu privire la activitatea grupului de lucru pentru achiziții, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 10/2021, conform cărora grupul de lucru examinează și concretizează necesitățile autorității contractante de bunuri, lucrări și servicii, coordonându-le în limitele mijloacelor financiare repartizate în acest sens, precum și elaborează documentația de atribuire și alte documente aplicabile în cadrul procedurilor de achiziție publică în conformitate cu documentațiile standard aprobate. Astfel, în temeiul normelor imperative menționate supra, CAPCS reține faptul că specificațiile tehnice au fost elaborate în corespundere cu necesităților obiective, totodată această decizie nu creează obstacole nejustificate de natură să limiteze concurența în cadrul procedurii de achiziție publică. Totodată, ofertantul are obligația de a elabora oferta și depune oferta în conformitate cu prevederile din documentația de atribuire.
Lot nr. 157 Set cateter pentru vena subclaviculară
Data:
11 aug 2023, 14:12
Subiectul întrebării:
Cate modele
Întrebare:
Rugam sa concretizati, va fi un singur model, sau mai multe modele conform cerintelor institutiilor.
Răspuns (11 aug 2023, 16:30):
Bună ziua. În specificația tehnică au fost incluse cerințele minime care ar trebui să conțină bunurile solicitate. În baza acestora o să fie evaluate ofertele.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări